lørdag den 17. januar 2015

LEGO fan

 
Emil er en stil-sikker lille gut....!
 
Han elsker sine arbejdsbukser og derfor fik han et nyt par til jul, naturligvis nøjagtig samme model som sin fars, endda også med påført firma logo. Jo jo ingen smalle steder i bredgade vel.
 
Favoritblusen er en aflagt Lego Police bluse, som jeg i sin tid
købte brugt til Victor, så den gør det godt!
 
Men den skal jo vaskes engang imellem..

Heldigvis faldt Lego-printet i god jord og under stærkt pres fra Emil, fik jeg syet en bluse til ham.

Tør jeg sige, at han nu kun vil ha´ den på....?
 
 
Stoffet er købt med 25% rabat hos Kvik Stof i Haderslev,
men jeg ved at Stofdepotet også har det på lager.

Tilsat en neon gul piping fra Betty P så går det aldrig helt galt. Mønster er fra Mini-krea.

3 kommentarer:

  1. Tænker at den også vil være et KÆMPE hit herhjemme. Sidder netop nu og laver lego-opbevaring ;o). God weekend

    SvarSlet
  2. Jeg akn da godt forstå at han kun vil have den bluse på! :-)

    SvarSlet
  3. Den er fed! Herhjemme er det mest superhelte og angrybirds der hitter. Og karl vil lave sine egne superheltemærker... så jeg tror vi skal have gang i strygestoffet...

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)