tirsdag den 27. januar 2015

Chokolade skal der til!

 
Jeg har endnu engang haft den skønneste weekend sammen med Gitte, Pia og Lena. Det var 7. gang vi mødtes til vores krea-weekender, og vi synes stadig, det er så dejligt at være sammen på den måde.
 
Jeg fik bl.a. syet denne chokolade kjole til mig selv, og den blev virkelig god med nye detalje lommer foran, påsat gamle turkis knapper. Dem jeg fandt i Bedste Ruth´s knappe-kasse, som jeg har arvet.
 

Chokolade stoffet var jeg så heldig at finde til minus 25% hos Kvik Stof i Haderslev, siden jeg så Margot udgaven af chokolady kjolen har jeg kigget efter det.
 
 

 
 
Datoen for vores næste krea-weekend er sat til foråret hvor vi planlægger, at starte med at shoppe stof sammen. Det kan da kun blive herligt!! Tusind tak for denne gang tøser, jeg finder stadig tråde rundt omkring i huset.....

8 kommentarer:

  1. Endnu engang ser det bare hyggeligt ud og lækkert at være kreative sammen :-)

    SvarSlet
  2. Sådan en kjole har jeg helt sikkert aldrig set før. Den er da skøn :-)

    SvarSlet
  3. har prøvet at forklare manden at sådan nogen weekender MÅ jeg da også ha... det kunne han så godt se det fede i, men så mangler jeg bare et par piger i nærheden som man kunne hygge med.

    Dejligt i får en masse fra hånden samtidig med i hygger jer på højt plan

    SvarSlet
  4. Endnu e gang en bedårende og anderledes binemor kjole fra din hånd
    Så smuk

    SvarSlet
  5. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  6. Har du en kommentar til en god symaskine, hvad er det lige man køber som er godt grej..??

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh Betina det er jeg vist ikke den rette til at spørge om :)
      Jeg har en gammel symaskine som jeg har fået af min mors veninde. Den er vist uopslidelig, har stået i et håndarbejdslokale på en efterskole. Men hvis jeg vandt i lotto ville jeg uden tvivl købe en Pfaff.

      Slet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)