onsdag den 19. november 2014

Fly High

 
Emil er begyndt at have en mening om hans tøj...
 
Lige nu er der faktisk kun 1 bluse der duer.
 
Én gammel Lego wear politi-bluse, som jeg har gemt fra Victor.
Heldigvis er den stadig pæn, men jeg tror snart pædagogerne i børnehaven tænker,
 om han har andre bluser.... Kan jo knap nok nå at få den vasket(!)

Så jeg har kamp til stregen fordi jeg stadig gerne vil sy tøj til ham.
Heldigvis faldt printet med de flotte flyvemaskiner i god jord hos ham.
 
Det digitale print med flyvemaskinerne er fra stofgiganten.dk
og jeg overvejer kraftigt at sende bud efter printet med Lego klodserne
det vil uden tvivl give Emil julelys i øjnene!

1 kommentar:

  1. De kære børn, de bliver så selvstændige...men de flyvemaskiner er altså også flotte.så dem kan jeg godt forstå falder i god jord :)
    Jeg får stadig lov ind i mellem til at sy til mine store drenge, ikke tit men det sker :)

    Kh. LInette

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)