fredag den 10. oktober 2014

Liberty opstart


I morgen er det at jeg skal hygge med skønne kvinder til Kreatræf i Rødekro, and I´m so exited!!

Planen var faktisk, at jeg skulle have mine maskiner med, men en træls snue har gjort, at jeg "nøjes" med at starte et nyt patchwork projekt op. Stofferne er lagt klar, så tasken skal bare pakkes.


Jeg kunne også tage mit nuværende projekt med, men det er simpelthen så stort,
 at det kræver et helt bord at ligge på når jeg syer hexagonerne sammen. Så det bliver hjemme.
Men smukt det er det nu stadigvæk...

5 kommentarer:

  1. Skønne projekter. Er især vild med stofferne til dit nye projekter. Glæder mig til at se det "live" i morgen.
    MVH Rikke

    SvarSlet
  2. Årh, hyg hyg hyg:-)
    Hvis ikke der var søsters fødselsdag, som jeg glæder mig til og lidt langt til Rødekro så fløj jeg afsted;-)
    Kram og og' bedring

    SvarSlet
  3. Skønne stoffer til dit nye projekt, glæder mig til at se hvad du finder på. :o)

    SvarSlet
  4. Lækkert stof - hvor. Har du det sort/hvide fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak søde, Karen Elisabeth du er altid så positiv og god til at ligge dejlige kommentarer!!!
      Det sort/hvide er noget skjortestof fra 60´erne som jeg har fået f Pia Skytte :)
      Det er super lækkert. Jeg har tidligere syet puder af det også. Nu kan resterne bruges til lidt patchwork.

      Slet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)