mandag den 6. oktober 2014

Jeg har syet!!!!!

 
På lørdag skal jeg samles med en masse andre skønne kvinder i Rødekro hvor
Æ Kreaklub har inviteret til Kreatræf, jeg glæder mig rigtig meget!
 
DERFOR måtte jeg liiiige ha støvet maskinerne af i går, og det kom der et par nye sleeves ud af.
 
Jeg har det bedst med, at min iPhone ligger beskyttet nede i tasken, og efter at dømme
hvor mange sleeves jeg har slidt op efterhånden, bliver min telefon skånet for en hel del.

Stoffet har jeg modtaget fra søde Christina, som sendte mig EN MASSE af hendes rester,
nu skal jeg have sorteret mine kasser, og sendt noget retur til hende som tak.

7 kommentarer:

  1. Hvor er de fine! Og det lyder rigtig hyggeligt med kreasammenkomst :D

    SvarSlet
  2. Hvor har du købt de der navnetags?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej :)
      De er bestilt via Etsy fra Holland.

      Slet
  3. Hvor er det bare fint!

    www.fashgirl.dk

    SvarSlet
  4. Weeee. Velkommen tilbage i syverden ;)

    Kh. Linette

    SvarSlet
  5. De er virkelig fine! Og hvor er det fedt at du skal til blogtræf! :-)

    SvarSlet
  6. Hahaha.. ja, jeg syntes jo nok jeg havde set et eller andet ;-)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)