onsdag den 15. oktober 2014

Helsol polka dot


Hvis jeg havde et utal af tags til mit tøj, skulle denne have heddet Binemor Cirkus!
 
Isa´s mor bestilte et nederdel til sin lille pige inden sommerferien (ups)
 
Nogen gange (ret ofte faktisk) inspirerer særlige print/stof mig bare ikke.
 
Sådan havde jeg det med de blå/grønne løvehoveder, som lå og gloede på mig i posen.
Isa´s mor havde indkøbt det og afleveret hos mig. Altså stoffet er jo meget sødt,
det gav mig bare slet ikke lyst til at sy et nederdel til Isa.
 
Så jeg ringede til Isa´s mor og bad om godt vejr og lov til at få frie hænder.
Ved ikke helt om hun har fortrudt....men jeg kan lige se Isa for mig på legepladsen i nederdelen,
gule strømpebukser med grov struktur og gummistøvler. Total cute!


 
Stoffet er en rest dolestan stof, som jeg havde liggende, synes det blev ret frækt med den orange kant. Helsol nederdelen beregnede jeg mig frem til via møgungen, super simpelt"

6 kommentarer:

  1. Den er super fin! Er sikker på at den falder i god jord hos både mor og datter! :-)

    SvarSlet
  2. Den er bare så fin! Den skal nok bringe lykke! Jeg må sige, at jeg synes, det ser noget fedt stof!

    SvarSlet
  3. Den er virkelig fin. Prikker er jo bare et hit.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  4. Jeg er vild med den
    Kh Christina

    SvarSlet
  5. Den er så fed :-) Fede farver.

    SvarSlet
  6. Isa synes den er super fin, især efter hun fandt ud af hvor højt hun kunne svinge den op :-) meen som hun selv siger, så er den nok ikke smart at klatre i træer med ;-) hvilket jeg egentlig kan give hende ret i :-) men hver dag har den fået mange dreje ture ;-)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)