mandag den 20. oktober 2014

En sand fryd for øjet

 
Jeg er nu færdig med mit lille patchwork projekt, som jeg startede op til kreatræf sidste lørdag.
 
 Det er blevet den fineste makeup pung og jeg er vild med både farver, mønster og størrelse.

Makeup pungen har jeg gjort "stiv" med kraftig vlies (viledon) - det virker super godt
og gør, at den også samtidig kan stå og pynte på badeværelset.
 
 
På hver side af lynlåsen har jeg syet en mint piping på, et trick jeg har set Pia gøre
op til flere gange, synes det rammer lynlåsen pænt ind og giver en lækker detalje.

14 kommentarer:

  1. Jeg er vild med farvesammensætningen på din toilettaske ;-)

    SvarSlet
  2. Åh ja, den er godt nok fin. Flot arbejde!

    SvarSlet
  3. Den er bare SÅ fin! Er vild med sammensætningen af farver, og mint båndet er en super lækker detalje :D

    SvarSlet
  4. Hvor er den lækker - og du har ret; den piping gør den bare ekstra fin! Jeg bliver helt fristet til selv at kaste mig over patchwork..

    SvarSlet
  5. hvor er den bare blevet smuk <3

    SvarSlet
  6. Åh hvor er den bare lækker Libbie. Det der patchwork må jeg få prøvet engang 👍😊

    SvarSlet
  7. Så fin, og skægt at vi lige laver et indlæg om det begge to (som du også kommenterede). De er super fede de modeller. Patchwork giver den faktisk et helt andet look.

    SvarSlet
  8. Hvor er den blevet god - måske jeg skulle tage mig sammen og få brugt nogle af mine patchworkstykker til en toilettaske også ;o). God weekend!

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)