mandag den 13. oktober 2014

DIY // Sjov skulder foldnings detalje



Mange har skrevet søde kommentarer både her på bloggen og på instagram,
 om min kjole med de gule ærmer og sjove folde detalje.
 
Jeg har forgæves forsøgt at finde frem til ophavsretten på detaljen,
men ak jeg kan bare ikke finde hvor jeg har kopierne fra, desværre!
 
Så det er IKKE min idé!!
 
Men jeg har nu fotograferet mine papirer, så I kan se, hvordan det er meningen,
 at skuldrene skal se ud. Mit gule stof er temmelig stift, og jeg tror det røde her er vinterjersey.
 
Synes detaljen er super fed, og jeg skal helt klart have det afprøvet endnu engang.

 
 Hvis I nu afprøver det, må I meget gerne sende mig en mail med link eller billeder,
 så jeg kan se, hvordan I får det til at se ud.

9 kommentarer:

  1. Ja, det er da en super fed detalje!!! Glæder mig til ats e flere af den slags kjoler på din blog! :-)

    SvarSlet
  2. Jeg er sikker på at du har set de flotte læg/ plisseringer hos Mette fra frejvald.blogspot.com.
    Mette har desværre lukket sin blog ned for et par år siden. :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej det er ikke hos Mette :)
      Teksten er engelsk og jeg har sågar også et billede af damen som har syet kjolen med detaljerne, ville bare ikke lige ligge det på her. Jeg gætter max på at jeg har fundet det via pinterest.

      Slet
    2. Pinterest er en genial ting.
      Jeg får helt lyst til at sy noget lignende igen, efter at have set din fine kjole. :o)

      Slet
  3. Det ser virkelig flot ud! Det giver lige et ekstra pift!

    SvarSlet
  4. Super flot! Det er altså virkelig en fed detalje!

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)