mandag den 1. september 2014

Ny kjole, nyt mønster

 
Min nye yndlingskjole blev taget i brug i lørdags,
 da min veninde holdt reception af hendes nye fysiske butik eventyr-kjoler.dk
 
Mønsteret er fra hos-pihl.dk og hedder nr. 10-11
 
Den sidder super godt på mig, skøn ærmelængde, perfekt halsudskæring og den rette længde.
Fedt at finde et nyt lækkert mønster, som da også kun har lagt henved 2 år i sykurven...!
Ting tager tit tid...
 
Lommerne har jeg fundet inspiration ved hos Charles Design

8 kommentarer:

  1. Hvor er den fin! Jeg bliver altså NØDT til snart at få syet noget til mig selv. Det er ligesom om jeg ikke har modet til det. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tusind tak Lola
      Ja vil du ikke godt gøre mig den tjeneste at komme i gang, det er så fedt og jeg ved du kan :)
      kh

      Slet
    2. Åh du smigrer (men jeg kan li' det ) ;-) Det må være en to-do for min september!

      Slet
  2. Den er så fin...dejligt afdæmpet og alligevel med spræl i :)

    SvarSlet
  3. Piiiift hvor ser du godt ud i den kjole!!!

    SvarSlet
  4. Din lækkermås! Det er en super kjole!!
    Tak for inspiration!
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  5. Skide smart og den er jo ikke kun sort/hvid;-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)