torsdag den 18. september 2014

Jeg afdæmper stadig...

 
 
Jeg har syet mig en ny kjole i et nyt mønster, som bare sidder lige som den skal.

Der er lidt mere fylde i kjolens underdel og det er pænt til mig.

Afslutning på ærmerne har jeg selv lavet, men det er nu også nemt nok.
 
Mønsteret kan købes hos www.hos-pihl.dk og den her model hedder 10-11

Det prikkede jersey er fra Stofdepotet

Jeg afdæmper stadig, nogen dage helt bevidst - andre dage ubevidst.
Jeg tænker meget lige nu. Prioriterer og prøver på at skabe mere tid.

5 kommentarer:

  1. Den er sød til dig, den kjole. Jeg er jo vild med det "afdæmpede". ;-)

    Hvad er det min du går og tumler med? Ihh, jeg bliver altid så nysgerrig. ;-)

    SvarSlet
  2. Du og kjolen klær hinanden super godt.
    Du ser fantastisk ud og viden i skørtet er super godt.

    Der må flere af disse kjoler ud af maskinen.

    SvarSlet
  3. Nøj du er pæn med den på :-)

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)