tirsdag den 8. juli 2014

Den første af slagsen

 
For efterhånden små 3 uger siden faldt jeg for det smukke småblomstrede
lidt retro mønstrede jersey i webshoppen hos Stofgiganten.dk
 
Og sådan er det tit, jeg forelsker mig i et print, uden som sådan at vide hvad stoffet skal parres med!
 
Jeg var både ude i nogen prikker, noget petroleumsfarvet og en støvet lilla.
 
Men endelig sagde det "Kapow" da jeg lagde den stærke sommergule jersey
ved siden af, og resultatet er bare blevet virkelig godt!!
 
Jeg har afprøvet mønsteret nr. 2052 fra Onion denne gang,
og synes at kjolens fald og hals udskæringen er rigtig pæn.
 
Det er rart med en sommerkjole med et lille ærme.
 
 
 
Så voila også det allerførste stykke tøj med mine nye mærker i nakken.
Det er da toal for über cool! I love them.

13 kommentarer:

  1. Den ser ut att klä dig bra! Härlig gul färg!

    SvarSlet
  2. Ej, hvor er den fin! Det er sjovt, jeg har også netop syet en kjole efter samme mønster... Det er nemt og hurtigt og syntes faktisk at pasformen er god. Er vild med dit stof! :-)

    SvarSlet
  3. For en superfin kjole - du er flink :) Tøffe nye merker også :)

    SvarSlet
  4. Hvor er den lækker. SÅ fin kombi.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  5. Hold da op, hvor er den bare fed!

    SvarSlet
  6. Hvor den bare god, godt gået

    SvarSlet
  7. Smart Libbie - og selvfølgelig havde du da lige noget GULT stof liggende ;-))

    SvarSlet
  8. Hvor er du vaks, Libbie! Den er super skøn :-)

    SvarSlet
  9. Hvor er den sød! Lækre farver :-)

    SvarSlet
  10. Smukke Libbie i en smuk kjole:) Super lækker farvekombi

    SvarSlet
  11. Super flot kjole, den er altså lige dig.

    SvarSlet
  12. Det er super fin til dig. Klæder dig virkelig godt. Modellen ser ud til at være rigtig god til dig. Du er så modig med farver, det beundrer jeg dig for. Det er jeg aldrig til mig selv, eller i hvert fald sjælendt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde, det tager jeg som en kompliment :)
      Sjovt, for lørdag var jeg på gågaden i Århus og havde min sky-kjole på....
      Følte VIRKELIG at jeg var kommet ind med 16-toget fra Jylland! ALLE as in ALLE piger har den samme Pernille Corydon lange halskæde på med O.
      Alle er klædt i sort...
      Alle har en Michael Kors taske hængende over skulderen...
      Tænker at de må kede sig....

      Slet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)