torsdag den 12. juni 2014

Solens stærke stråler

 

I pinsen hvor solen skinnede kraftigt, nød alle 3 børn fri vandleg i haven.

Jeg er meget opmærksom på solens stråler og smører hyppigt med solcreme.
 
 

Emil har ligesom sidste år fået sig en UV-bluse, denne er fra Småfolk
og jeg er vild med både design, farve og kvalitet.

UV-tøj skærmer ekstra godt mod solen sammenlignet med almindeligt tøj,
netop fordi stoffet på forskellige måder er specialdesignet til at bremse
skadelige stråler, ofte er beskyttelsen cirka faktor 50!
Det er satme smart.

Læs evt. hvad forbrugerrådet Tænk skriver om UV-tøj her
 
 
 Jeg håber vi får en skøn lang solrig sommer.

Vi skal på camping, hvad skal I lave i sommerferien?

7 kommentarer:

  1. Skønne sommer billeder ;-)

    Vi skal en uge til Hvidesande i min mors og bonusfars sommerhus og et besøg på Egeskov slot. Ellers bare nyde den danske sommer hjemme og i sommerhuset i Kelstrup. I sept. tager vi en uge til Tyrkiet ;-)

    SvarSlet
  2. Det er vigtigt at vi passer på vores små og smøre dem ind og beskytte dem så godt vi kan. Vi skal i sommerhus her hjemme i DK

    God sommer

    SvarSlet
  3. Jeg stemmer også i med at opfordre til at smøre rigeligt med solcreme på og gerne en høj faktor - vi kan jo ikke gøre det om når skaden er sket :-) Vi kører med campingvogn til Gardasøen godt 14 dage - er så spændt på det da det er første gang med tre unger på bagsædet! Hvor er Annas bikini fra? Kan ikke finde en til Lea da hun er så smal om rumpen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Puha er det ikke en lang tur derned med vognen bagefter? Eller det er nok et spørgsmål om temperament :)
      Annas bikini er såmænd blot en H&M sag. Super smart til hende.

      Slet
  4. Skønne dejlige glade børn. I pinsen lå vi i campingvogn på Gals klint camping ved Middalfart. Et fantastisk sted ved vandet, lækker trælegeplads og 5 km gåtur gennem skov langs vandet ind til middelfart city. Nu hvor lillesøster snart kommer, har vi ikke planlagt noget, men mon ikke vi havner i campingvognen med bleer, amme indlæg og en træt mor, der bare skal væk hjemmefra...

    Rigtig god sommer til jer
    Kh A

    SvarSlet
  5. Vi har lige tilbragt 2 uger i Italien, og solen skinnede mere end forventet, så selvom vi havde UV-tøj til drengene og 2 solcremer med, endte vi med at måtte købe en ekstra - men det er vist et luksus-problem :) Nu håber jeg bare at vejret også er godt i uge 31, hvor vi nok tager en tur til Bornholm. vh Pia

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)