onsdag den 11. juni 2014

Leg med stoffer og farver


Kraftig inspireret af dygtige Anja og de sommerbluser hun har syet til hendes lille lækre Matil,
 har jeg syet denne diametrale T-shirt til Emil.

Jeg er vild med striberne, og at den ikke er ligevægtig.

Kløverne har jeg haft liggende længe, de indgik engang i en byttehandel,
men jeg har synes, at de var for tøsede, ligemeget hvilken kombination jeg lavede.

Stoffet med børnene på tur har jeg tidligere brugt og det er så sjovt at se, hvad
farvesammensætning gør ved stof. Den orange rib gør printet meget mere
klart og sommerlig kontra blusen med de brune ærmer.

Mønsteret er fra Ottobre 1/2014, det er en langærmet bluse, jeg har ændret til en kortærmet.
 
 
Og her er han så - Emil nu 3½ år - det er helt vildt som han gror.

Min blog runder nu sin 3 års fødselsdag, vildt! og jeg elsker stadig at blogge.

Tak fordi I følger mig og kommenterer så meget!

Det værdsætter jeg rigtig rigtig meget.

12 kommentarer:

  1. Den er så fed. Tag så det billede mor :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja nemlig *ha ha ha* han gad bare ikke og står en smule provokerende synes jeg...

      Slet
  2. Super sjovt med alle de forskellige slags stof! Det kunne godt være man skulle dyrke det lidt mere...
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
    Svar
    1. + at det er en mega god måde at få brugt resterne på!

      Slet
  3. Jeg elsker, at du bare kaster dig ud i sammensætning af forskellige print! Det bliver bare SÅ godt både til dig selv og til børnene :D

    SvarSlet
  4. Cool tee til en cool lille fyr:)

    SvarSlet
  5. Den ble kjempefin - jeg likte godt at du hadde ulike ermer. Gratulerer med 3-års dagen :)

    SvarSlet
  6. Ja jeg synes jo den er så skøøøn!

    Kh. Linette

    SvarSlet
  7. Elsker de fine kløvere, og dejligt du kunne finde en drenget plads til dem :-)

    SvarSlet
  8. Den er da blevet så fin! ;)

    kh
    Christina

    SvarSlet
  9. Nøj han er blevet stor Emil :-) Og sikke en skøn T-shirt, jeg er helt vild med den sammensætning :-)
    Den idé kommer jeg vist til at låne på et tidspunkt :-)
    Mange hilsner,
    Mette

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)