fredag den 20. juni 2014

Easy Peasy Shorts

 
Klippet med udsigt over Silkeborg søerne, syet i Toftlund.
 
Et par easy peasy shorts til Victor. Bløde, lette og yderst behagelige med elastik i maven.
 
 
Jeg laver tit samme fejl.
Forelsker mig et print og tænker "det ku være super lækkert til en kjole"
 
Ofte er printet ikke decideret tøset, så derfor køber jeg 2m med den hensigt,
 at så kan jeg også sy noget til både Emil og Victor. Clever thinking!
 
Så får jeg syet kjolen til mig selv og BUM! så kan jeg næsten ikke
få sammensat stoffet på en ny måde så det bliver drenget/sejt....
 
Kender I det?
 
Men denne gang gjorde jeg det enkelt (easy peasy)
Næsehorn med vertikale fartstriber til min robuste dreng der altid har fart på.
 
Kan I alle have en fantastisk weekend

9 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine shorts! Ønsker også dig og dine en dejlig weekend! :-)

    SvarSlet
  2. Godt tænkt Libbie - de er blevet rigtig smarte :-)
    God weekend!!!

    SvarSlet
  3. De er super seje de shorts ;-)

    SvarSlet
  4. De er rigtigt fine. Og de der fartstriber gør liiiige det ekstra :-)

    SvarSlet
  5. de er da blevet super seje.. og drenget.. Men nu er næsehorn stoffet jo heller ikke så tøset..

    SvarSlet
  6. De er godt nok fine! Kunne godt se min 3-årige rende rundt i sådan et par :D

    SvarSlet
  7. De er da seje til en sej dreng. Håber også du nyder din weekend

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)