tirsdag den 3. juni 2014

Casual wear

 
Her i weekenden fik jeg syet 3 par virkelig lækre
sommerbukser,lette, løse og med bred elastik i taljen!
 
Nøjagtig samme model som dem jeg selv render rundt i
 
Stoffet er alt sammen købt hos Rikke i Stofdepotet
 
Nu skal jeg have forberedt mig til 5. Kreaweekend sammen med det faste slæng!
 
Emil mangler sommertøj, Anna et par løse sommerbukser og mig selv kjoler med korte ærmer.
Så der er en ny sending stoffer på vej til mig, som så gerne skal mikses
på kryds og tværs, med noget af det jeg har på lager.
 
Bomuldsjersey - gul og fodboldglad
 
Jeg har bl.a. bestilt dette hos Rikke, som jeg vil forsøge at mikse med en
stærk blå farve, tror det kan blive virkelig fedt til Emil.
 
 

4 kommentarer:

  1. Flotte bukser Libbie :-) Du er bare så mega flitting!!!
    Hvilket mønster bruger du til bukserne til dig selv?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde
      Ja lige nu glider det bare for mig *ha ha*
      Mønsteret er fra Symagasinet 09/11 - dog ændret en del.

      Slet
  2. Fede bukser. Du tryller gang på gang søde Libbie. Fedt stof til Emil. Han bliver da super sej.

    SvarSlet
  3. Fede bukser :)
    Hvor lyder det hyggeligt med jeres krea weekend. Jeg skal også sy-hygge denne weekend :)

    Kh.Linette

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)