onsdag den 28. maj 2014

The Amazing Hama´s


Voila, lynhurtig ny superskøn halskæde fremtryllet på terrassen i solen dagen inden festen.

Idé tyvstjålet hos altid super skønne Pia!

Jeg har sat 11 hama perler på en tynd kabelstrip og dannet en kæde.

To kæder blev det til, som så begge afsluttes i en sort.
Den jeg så hos Pia var multi-color, hvilket også bare er molto bello.
 

Og således et konfirmations-selfie med min kønne datter.

Mig, iført lang sort maxi-kjole og for ikke at virke for kedelig, var halskæden prikken over i´et
 
 
Emil råhyggede også med perler under festen,
virkelig en super lækker æske fra Hama lige til at have med under armen.

De små rum gør farveopdelingen overskuelig for Emil, som lige nu er
meget optaget af at f.eks fødderne på klovnen skal være røde osv.

Skriv og link endelig hvis I har andre fede og anderledes idéer, som perlerne kan bruges til!

8 kommentarer:

  1. Hama er altid et hit og det er sjovt, hvor meget man egentlig kan få ud af de små farverige stykker plastik. Er vild med din halskæde. en sjov måde at bruge perlerne på.
    MVH Rikke

    SvarSlet
  2. Den er bare fed... Må helt klart sættes på to do listen! Har bla brugt mine hama perler til dette: http://www.skabagtig.blogspot.dk/2014/05/hama-perler.html

    SvarSlet
  3. Top lækker halskæder. Dejligt med nogle nye ideer..

    SvarSlet
  4. Man kan lave så mange fede ting af Hama perler!

    - og hvor er din halskæde fed....

    Kh
    Christina

    SvarSlet
  5. Ej den er top fed. Sådan en må jeg eje.
    Imorgen må jeg have fat i kabelstrips og tyvstjæler ideen ;-)

    SvarSlet
  6. Rigtig og smart og fin ide :-)
    Kh Christina

    SvarSlet
  7. Tjek lige @mortenlundemann på instagram og hans måde at bruge hamaperler på! Han gør hamaperler endnu mere geniale

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)