fredag den 2. maj 2014

Nye lækkerier

 
Rikke fra Stofdepotet.dk har gjort det igen!

Nye spændende og vildt lækre jersey stoffer har ramt min matrikel, I´m in låååve

De smukke skyer på petroleum bund vil jeg mixe med hvide stjerner på gul bund
og så har jeg planer om noget detalje-agtigt med strygestof, jeg håber det bliver godt!

Tusindfryd printet har jeg kigget efter i lang tid,
det skal blive til en sommerkjole måske tilsat neon pink.

Så der er nok af projekter til weekenden,
men det er jo heller ikke sundt at gå ned på projekter...

10 kommentarer:

  1. Lækkert stof du har købt. Skyerne er altid et sikkert hit, glæder mig til at se dem i kombination med stjerner :)
    God weekend

    SvarSlet
  2. Man kan kun blive afhængig af hende Rikke.. Hehe... Det med tusindfryd tænker jeg noget med sommertoppe til mine piger. Måske lidt ala toppen med panda som jeg lige har lavet

    SvarSlet
  3. Wauv tror det bliver skønne out fit du har gang i. Glæder mig til at se dem. Især kjolen.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  4. Lækkert stof! Jeg har stadig til gode at handle hos Stofdepotet, men med alt det lækre stof, som bliver vist frem forskellige steder, må jeg da snart bestille noget :) kh Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Hun har bare SÅ meget fedt og så elsker jeg at hun tit får nyt :)

      Slet
  5. Loooooooove det er da lige hvad det er. Uh, det med Marguritterne er jeg da tossevild med. Kram

    SvarSlet
  6. ... Ja eller tusindfryd.... Hehe ikke natur/teknik-lærerinde;-):-)

    SvarSlet
  7. Ser lækkert ud!! Er næsehornene grå eller brune?

    Mvh. Freja

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Freja, de er grå :)
      Super skønne!

      Slet
  8. Øjøjøj de tusindfryd er lækre!

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)