tirsdag den 13. maj 2014

For mig handler det også om udstråling // Give Away

 

For hvem er den smukkeste blomst i haven??

Men når vi taler udstråling og vægt handler det ligeså meget om selvværd,
om at rette ryggen, og være den DU er!
 
Nutrilett har sendt mig et start kit til vægttab og givet mig lov til,
 at udlodde 3 af samme slags til 3 af mine fantastiske læsere!!!

Kickstart programmet fra Nutrilett er for dig, der ønsker en effektiv start på dit vægttab.

Kosten består af shakes, og du indtager 835 kcal. om dagen. Det er markant mindre end de 2.000-2.500 kalorier kroppen normalt bruger pr. dag. Selvom kalorieindholdet er lavt, får du alle de næringsstoffer, vitaminer og mineraler, du har behov for.

Har du lyst til at give it a try?
Så smid en kommentar herunder.

Jeg trækker hele 3 vindere på mandag den 19. maj -
i anledningen af, at jeg løber 10km til Femina Kvindeløb i Haderslev,
én af mine måder at bekæmpe kiloene på.


48 kommentarer:

  1. Du er så sej Libbie. Vil gerne vinde et kickstart så jeg kan komme igang.

    SvarSlet
  2. Det lyder jo ikke tosset :-)

    - Maria // mariaelmelund@gmail.com

    SvarSlet
  3. Sejt ... 10 km lyder langt :-)

    SvarSlet
  4. Jeg har lyst. Pyha, bare jeg da kunne løbe 10 km.

    SvarSlet
  5. Åh, det kunne jeg så godt tænke mig!

    SvarSlet
  6. Jeg smider en lod i puljen. Og må da lige fortælle at jeg skal løbe mit første offentlige løb på tirsdag i MIN kamp om at tabe mig.

    SvarSlet
  7. Ja tak :) Jeg vil gerne have et kickstart, så jeg kan få smidt alle de uønskede kilo der sidder efter fødslen.

    Mvh Monica
    volcanokitten@outlook.com

    SvarSlet
  8. Sejt at du løber de 10 km, Libbie:-)

    Jeg vil mægtig gerne vinde sådan et start-kit.

    SvarSlet
  9. Det ville jeg mægtig gerne vinde.

    SvarSlet
  10. Åh det lyder lige som det jeg har brug for, til at få gang i det vægttab

    SvarSlet
  11. Jeg vil også gerne deltage med et lod - trænger til et "kick"

    SvarSlet
  12. åååhh ja tak jeg vil godt på "taber" holdet :-)

    helle@mody.dk
    Reklame-for-Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  13. Jeg er lige gået i kamp mod de 15 overflødige kilo, som jeg har båret rundt på de sidste 5 år. Så hvor ville dette være en herlig kickstarter hjælp.
    Jeg deltager med krydsede fingre :)

    Leavinz@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Åh, jeg krydser mine fingre! Er allerede startet i Fitness og igang med en langt sundere livsstil, men Nutrilett ville lige give det ekstra :-)

    /Heidi Christensen
    heidi1608(a)hotmail.com

    SvarSlet
  15. Spændende. Er lige noget for mig

    SvarSlet
  16. Hep hep jeg har en masse kilo der skal af!!

    SvarSlet
  17. Jeg vil meget gerne deltage :) Jeg vil gerne smide 5 kilo, men synes de sider mega godt fast på hofterne :(

    maja3012(a)hotmail.com

    SvarSlet
  18. Det kunne jeg godt tænke mig, for at få gang i de sidste svære kilo efter mine rollinger kom til verden:-)

    SvarSlet
  19. Sejt med 10 km løb! Gogo! Deltager gerne i din give away - løbeturene kommer jeg ikke så langt med for tiden :-)

    SvarSlet
  20. Det vil være en god start, så jeg deltager naturligvis i din fine give away :-)

    Kh
    Louise
    Lolesendk@gmail.com

    SvarSlet
  21. Helt klart... jeg har lyst til at prøve :-D

    SvarSlet
  22. Deltager meget gerne! Som start på en sundere livsstil :-)

    Vh Stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  23. Jeg vil gerne være med :)
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  24. Jeg vil gerne have et lod i puljen. Mangler et spark i røven med at komme igang igen med vægttabet

    SvarSlet
  25. Ja jeg skal da have et lod i puljen... kunne være fint at prøve det!

    SvarSlet
  26. Jeg vil gerne deltage. :)
    laikrob@hotmail.com

    SvarSlet
  27. Ja jeg er da også med😃

    SvarSlet
  28. Jeg krydser fingre for, at jeg bliver den heldige vinder. :-)
    arenkild@hotmail.com

    SvarSlet
  29. Jeg er med

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
  30. Denne hér tidsel trænger til at tabe lidt (af tornene?)
    I'm IN! :)

    SvarSlet
  31. Jeg deltager da, og held og lykke!
    Cirkeline_ nielsen@hotmail.com

    SvarSlet
  32. Jeg er helt sikkert med!
    Ville være så lækkert :D

    sarahno91@hotmail.com

    SvarSlet
  33. Jeg vil mega gerne være med - mest fordi jeg selv har prøvet det og VED det virker og så fordi jeg vil give min mand muligheden ;O) Fniiis....han er lidt for tyk - shyyy ;O)

    SvarSlet
  34. Jah hvorfor ikke - det kan jo ikke skade ;) Og fedt at du lige nupper sådan en omgang løb - det burde jeg også, men knæbasserne holder desværre ikke til det :(
    /Agnethe (agnethe.thorsen(a)gmail.com)

    SvarSlet
  35. Ja tak! Trænger til noget motivation! :)

    - Jannie (janniessnielsen@gmail.com)

    SvarSlet
  36. Ville elske at kunne løbe sådan et løb :-)
    Grundet vold er min ryg ødelagt og jeg tager derfor en stor mængde piller.
    Det ville være fantastisk at kunne smide nogle kilo - så håber at vinde <3

    Lih1966@live.dk

    SvarSlet
  37. Uuuuh, er holdt op med at ryge, og er blevet for rund. ! Bare jeg vandt. Sikke en livsbekræftende blog du har.

    SvarSlet
  38. Håber jeg bliver den heldige vinder! :D

    SvarSlet
  39. Åh please lad det være mig... Mangler lige at smide 28. Kilo ef ter 6 års medicin brug

    SvarSlet
  40. Det kunne jeg godt bruge

    SvarSlet
  41. Det kunne jeg godt trænge til:-)

    SvarSlet
  42. Søde libbie, i'm in! Kunne godt bruge et spark til at kickstarte gejsten igen...
    Smil fra Pia

    SvarSlet
  43. Svar
    1. Min e-mail;
      louisejanner@hotmail.com

      Slet
  44. Jeg kunne godt bruge det kick- start :)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)