mandag den 5. maj 2014

Der er en SuperWoman i os alle!

 
Jeg er atter blevet inspireret på instagram, denne gang af @seho80
 
Hun viste nogen af sine kjoler frem, og jeg spottede straks SuperWoman mærket.
 
Så var der ikke langt fra idé til handling!
 
For vi er enige om, at det tit er detaljerne der gør kjolerne unikke.
 
 
Kombinationen er skøn og jeg er meget glad for resultatet.
 
Jeg har også haft saksen i de grå næsehorn, men manglede liiiige den helt rigtige
farve tråd, for at jeg kunne komme videre, så jeg må forbi den lokale stofbiks senere.
 
Stoffet er fra Stofdepotet.dk
Mønsteret er mit favorit Onion 2007

10 kommentarer:

  1. Er bare helt vild med dit super woman mærke! det er nemlig detaljerne der gør forskellen - og det er dem der er sjove! Og hop så i den kjole!! Ved bare du ser skøn ud i den!
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  2. Ja, vi vil se den på! Fine detaljer på kjolen:)

    SvarSlet
  3. Hvor er den fed. Og JA vi vil se den på :-)

    SvarSlet
  4. Klart du må ha superwoman merke på - fine farger også :)

    SvarSlet
  5. Arhmen, en skøn og fin kjole. Vild med tæskene med Superwoman. På med den ja;-):-)

    SvarSlet
  6. Haha - så kan de bare komme an! :-D

    SvarSlet
  7. He he tror sgu jeg vil lave en t shirt med et kæmpe tryk på maven:-)

    SvarSlet
  8. hvad er superman mærket lavet af ?? og hvis det er stryge "stof" hvordan arter det sig i vask ??? super fed kjole ..

    SvarSlet
  9. Iiiih hvor er den fin Libbie, og du er bare en ægte superwoman!

    SvarSlet
  10. du er så sej Libbie!! Altså at du tør, jeg er altid så død kedelig og ender altid i sort/hvid/grå, først de seneste par år er der begyndt at snige sig lidt farver og mønstre ind, har endda købt en neon top i år.... chock! Er så inspireret af dig at da jeg var til kreatræf i Hammerum hos StofKarsten, så købte jeg ind til min første hjemmesyede kjole... til mig selv sku!!! Jow jow, nu må vi se om det er en succes, glæder mig i hvert fald til at komme igang ;o) (Den er selvfølgelig sort kjolen, men dog med en turkis tittekant, man skal vel starte et sted) haha

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)