onsdag den 12. marts 2014

Tøj til børnene // Bilka.dk

 
Anna er en typisk Tween pige, hun elsker tøj og er god til at sammensætte farver og styles.
 
Hun har som sådan ikke et ønske om, at ligne alle de andre, hvilket jeg jo synes er et stort plus,
når jeg kigger på hendes jævnaldrende veninder, tænker jeg tit, at de går klædt som deres mødre.
 
Ligheden mellem børnenes styles og mødrenes er meget det samme.
 
Men skal børn ikke have lov til at være børn?
Anna er 10½ år og jeg tænker, at der er lææææænge til, at hun bliver voksen.
 
Men i dagens Danmark bliver mange børn opdraget til at være små voksne,
og ja hvis de så også klæder sig herefter...
 
Jeg - eller børnene, har været så heldige at få lov til at teste børnetøj fra Bilka.dk
 
Anna har bl.a. testet undertøj fra 808 og hun er meget tilfreds både med print og komfort.
Jeg synes også, at sættet er virkelig lækkert, og det sidder pænt på hende.



Hun fik også denne vakse T-shirt, det var kærlighed ved første blik!
Let og lækker, en smule oversize.

Den kan købes her til kun 80kr
 
 
Victor er min skaterboy, han går faktisk også meget op tøj, eller nok mere styles, for
han elsker at gå i skjorter, og ved lige hvordan de skal mixes med forskellige print på t-shirts.
 
Victor fik bl.a. denne t-shirt og synes den er super fed. Han mixede den med de
dertilhørende mili-bukser og sin egen cowboy skjorte.
 
 
Jeg er super tilfreds med kvaliteten af Bilka´s børnetøj, ja jeg køber da også tit selv basis tøj
til mig selv i butikken! Deres undertøj lever meget op til mine krav om komfort og stoffets lette
kvalitet. Synes undertøj skal være blødt og rart at have inderst på kroppen.

Jeg har snust lidt rundt i den online børnetøjsafdeling efterfølgende og overvejer
kraftigt at købe denne forårsjakke til Victor, er sikker på at han vil kunne lide den!
 

3 kommentarer:

  1. Så sandt Libbie! Børn bliver klædt som små voksne - tænker som dig at de skal have lov til at være børn lææænge endnu. Selv om det ofte kribler i mine fingre for at lægge tøj frem til Lea på 8 år, så lader jeg hende selv bestemme, hvilket kan give et meget spraglet og farverige udtryk! Men det er jo ligegyldigt så længe hun synes at hun er flot ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Anna har selv klædt sig på siden hun var 4 år. Nogen dage lignede hun et fastelavnsris, men jeg fik selv lov og tænker at det måske har præget mig til at være den jeg er :)
      Tak for din kommentar

      Slet
  2. Så sandt så sandt. Sejt outfit ham Victor har fået. Han har da vist stil - men undre jo ikke en med den mor :-) Ville ønske bare en af mine bonus unger ville gå lidt op i det - elsker (også) drengetøj.

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)