torsdag den 6. marts 2014

Min første flagranke, piece of cake!


Her i huset har børnene deres egen afdeling.
5 trin op til en smal gang med hver deres værelse og badeværelse for enden.

Billedet her er taget fra Anna´s værelse.
Gangen bruger de til leg, fis og ballade.
 

I går samlede jeg atter stofrester sammen, klippede og fik syet en 5m lang flagranke.
 
 
Ud af ingenting fik jeg skabt en hel del hygge på børnegangen.

Er da slet ikke i tvivl om, at vi også skal have flagranke i campingvognen!

12 kommentarer:

  1. Sikke en god ide. Vi har en lang kedelig gang, måske den også skal shinnes lidt op med flagranker :) kh Pia

    SvarSlet
  2. God ide. Nogle gange skal der ikke så meget til. Og JA selvfølgelig skal I have en i campingvognen :-)

    SvarSlet
  3. Hvor ser det bare vildt hyggeligt ud, hvor er det fedt med egen børneafdeling, hvor der er plads til sjov og ballade, og flagranker i loftet :-)

    SvarSlet
  4. Så fedt resultat! Hvor ser det bare godt ud. Det giver et helt andet look. Det må campingsvogen da helt sikkert også ha'.....

    Louise Siri

    SvarSlet
  5. Hvor hyggeligt - og sikke en god måde at skabe liv :)

    SvarSlet
  6. Det da vildt så meget hygge flagranken giver og lavet af stofrester det er ren win win ;-)

    SvarSlet
  7. Totalt cute! Lavede en meeeega lang en i maj sidste år, da vi holdt navngivningsfest for Bettefisen uden for. Det var så fint hen over den overdækkede terrasse :-)

    SvarSlet
  8. Det ser vare SÅ festligt ud :) Super god måde at skabe hygge i et rum, som man egentlig bare er på gennemgang i :D

    SvarSlet
  9. Fint er det ihvertfald :-)
    Kh Christina

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)