torsdag den 27. marts 2014

Maskinerne er atter blevet støvet af!


Magne´s mor har igen bestilt lidt tøj hos mig, denne gang blev det til
disse lækre bukser med læg syet i en kraftig isoli og lang rib i benene, så Magne kan
have glæde af dem i længere tid. Det er en super fin variation synes jeg og bruger
den også hyppigt, når jeg syer bukser til Emil.
 
Den kraftige isoli med bilerne er faktisk sponsoreret af Kikkenborgstof.dk,
desværre holder Hellena i øjeblikket pause fra sin webshop, men jeg har virkelig
haft glæde af hendes stoffer. Jeg håber, hun vender tilbage med fornyet energi!
 


2 kommentarer:

  1. De er vel nok skønne! Er sikker på, at Magnes mor bliver glad! :-)

    SvarSlet
  2. Virkelig fede bukser, Libbie :-)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)