fredag den 28. februar 2014

Vingevest // Thermo goes retro and neon

 
Ja jeg ved det godt, jeg spytter ud, hvad jeg har intentioner om at sy, men ja
ak nederdelen er jeg endnu ikke kommet videre med, men stoffet er da vasket og klar...
 
Men her i weekenden skal det være og planen er også at sy en vingevest(!)
 
Idéen er lækker thermo med retro og et pift af neon piping. Det skal nok blive alletiders.
 
Jeg er blevet inspireret (igen igen) af smukke Birgitte, se hendes version her
 
Hun har endda været så sød at dele opskriften med mig.
 
 
Som tak sendte jeg hende patchwork pungen her og hun blev heldigvis glad!
 
Har I spændende krea-planer for weekenden??

1 kommentar:

  1. Er sikker på den nok skal blive fin. Glæder mig til at se det færdige resultat.
    Kan godt forstå søde Birgitte blev glad for den pung - den er da mega fed. Tror altså jeg skal have gang i det der patchwork. Måske et weekendeprojekt - som dog nok mest står i fastelavns tegn.

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)