tirsdag den 18. februar 2014

Tricker jeg din ocd?

 
 Det skønne blomstrede stof, som jeg har hugget ved Pia til min nye nederdel
måtte ikke gå til spilde, så resterne fra lommerne blev gemt.

Det kom der denne søde lille toilettaske ud af, ja striberne er faktisk også rester jeg snuppede,
da Pia havde klippet bukser til Jacob (sjovt som man kan blive grådig...)
 
 
Og ja, det er meningen at striberne skal vende forskelligt.

Jeg synes udtrykket bliver total fedt og er startet op på endnu et projekt efter samme princip.

Stella no.01

Jeg er blevet inspireret i Stella magazine no.3

Det er tekstil designer Katherine May der har leget med stoffer og mønstre,
det ser jo ikke engang dumt ud, af hun har sat to ens stoffer ved siden af hinanden....

Dygtig, dygtig......jeg er draget af sammensætningen!
 

21 kommentarer:

  1. Jeg er hel vild med den Libbie. Jeg vil også snart i gang - har købt de ting jeg skal bruge, så det er jo bare at gå i gang.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ahrmen er det ikke bare super smukt!!!
      Overvejer på det kraftigste om der skal nogen striber med ind i evighedsprojektet(!)
      Jeg glæder mig til at se hvad du får lavet :)

      Slet
  2. Den er godt nok fin. Hvad kan der ikke komme ud af lidt grådighed :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. *ha ha* ja du har endda mærket det på "egen krop"....

      Slet
  3. Aj hvor er den skøn! Måske du laver en DIY en dag det regner :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Helle. Mangler du en DIY på patchwork eller pungen???

      Slet
    2. Hej Libbie. På begge dele :-) Jeg har aldrig syet over pap nemlig. Klipper du "bare" patchworken i facon og sætter foer og lynlås i? Den et VIRKELIG bare så super flot.

      Slet
  4. Hold op hvor er den fed Libbie!!!
    Jeg tror da jeg bliver nød til at lave noget lignende ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Katrine.
      Dejligt at jeg også kan inspirere andre :)
      Håber du viser frem hvad du får lavet!

      Slet
  5. HVor er det fedt med blomsterne - det havde jeg aldrig tænkt ind i sammenhængen. Du er godt nok også blevet bidt af at sy patchwork! Det er sådan nogle fine ting du får produceret.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Stine, ja jeg er nok lidt trekantet hvad sammensætninger angår.

      Slet
  6. Jeg synes din "grådighed" skaber de smukkeste resultater - Jeg synes det tæppe du har fundet er super lækkert...
    Kan være jeg skal sende dig resten fra min svogers upcyclede skjorter (når jeg engang har fået lavet noget ud af dem), de er da lige i sådan nogle mønstre ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. SUPER GOD IDÉ SØDE *ha ha ha*
      Bare send mig flere rester, jeg lover at lave noget fedt ud af dem :)

      Slet
  7. En lækker sag du har frem tryllet :-)

    SvarSlet
  8. Hvor er den lækker, jeg elsker den bare ;-)
    Fede farver, striber og en skævhed som bare fanger mig ♥
    En diy på pungen ville være super, men mon jeg kan finde ud af den der lynlås???
    Køber du skabeloner eller laver du dem selv altså de der sekskanter.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Mette!!! <3
      Du kan da nemt sy sådan én, jeg skal nok tænke på en DIY :)
      Skabelonerne er købt, de koster nærmest ingenting!!

      Slet
  9. De punge er superfine- og skønt med ideer til patchworkting i overkommelig størrelse også... for blomstertæppet som jeg også startede på i sommers tager jo dejlig lang tid.. så lidt kvikt ind i mellem er fint :-) og hvem sagde OCD? ;-)

    SvarSlet
  10. Sikken flot kombination af farver, mønstre, former. Og lapperne er syet så præcis - syning til syning! Fed taske og flot arbejde!

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)