onsdag den 26. februar 2014

Projekt ny garderobe

 
Min svigermor kom med denne kjole til mig forleden, "Gør med den hvad du vil": sagde hun.
 
Kjolen fortæller, at svigermor har brugt den én gang til en fest, hvor en dame på 80
også kom klædt i en kjole helt magen til... Svigermor brugte den aldrig igen *ha ha*
 
I går døde kjolen. Den blev en del af mit "Projekt Ny Garderobe"
 
 
Det tog ca. 10 min fra beslutning til det færdige resultat.
 
Upcycling på den nemme måde.
 
 
Voila ny nederdel med swing. Top lækkert og top nemt.
 
Kan I alle have en dejlig onsdag!

9 kommentarer:

  1. Ih, den er vel nok fin! Fedt med genbrug! :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er den fin. Jeg er en sucker for prikker! Mon ikke der også kan blive en bluse ud af overdelen? :-)

    SvarSlet
  3. den er bare så fin... er lidt misundelig på dit lille projekt... jeg mangler lige det lille spark til at finde gnisten.. måske jeg skulle bruge en lille time rundt i blogland og se om det giver mig noget

    SvarSlet
  4. elsker også prikker og lækkert med genbrug

    SvarSlet
  5. Super fed ide og rigtig god måde at bruge gamle sager på :) Du er da for lækker i den prikkede sag :)

    SvarSlet
  6. Sådan, så nemt kan det være. Jeg er også gået i tænkeboks hvad angår upcycling af garderoben efter at jeg læste dit indlæg herom.

    SvarSlet
  7. Wow, nå fikk jeg mange idéer til hvordan jeg kan sy om kjoler. Takk :)

    SvarSlet
  8. Hm.
    Måske jeg sku'.
    Jeg har en kjole magen til hængende. Og jeg er ikke engang 80 ;-D.
    Men som nederdel er den superfin!

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)