tirsdag den 25. februar 2014

Jeg har altså selv ret meget stof...

 

Men bliver bare så tit inspireret af alt det stof andre har...

Så denne bluse, til Emil, blev til fordi jeg fandt de smukke forårs-agtige striber i Pia´s bunke
(ja ja endnu engang gik det ud over Pia, men jeg mener faktisk at vi byttede....)



Stjernerne er rester fra kjolen og der er mere, så Victor skal også have en bluse.

Den stribede rib er fra restebunken, synes det blev super godt!

 
Min lille dreng, som ikke er så lille mere....

8 kommentarer:

  1. Dejlige farver, kommer jo helt i forårshumør. Det er så fint det du syer.

    SvarSlet
  2. Så er der da forår på kontoen...lækkert og dejlig måde at få brugt noget af alt stoffet, især det, der er i for små stykker til hele bluser etc.

    SvarSlet
  3. Wow, en lækker lækker farve! Sommersolen møder stjernenatten :-)

    SvarSlet
  4. Den er da super fed. Hold op hvor er der sket meget med den ikke så lille gut. Men han charmer stadig:-)

    SvarSlet
  5. Hvor er den flot - min søn, der efterhånden er blevet 10 år, er ikke så glad for det hjemmesyede mere. Desværre ..

    SvarSlet
  6. fedt når restekassen kan give så fine resultater

    SvarSlet
  7. Det er en mega fed bluse... må i gang med mine maskiner og se om jeg kan fremtrylle noget der ikk ligner alt det jeg har lavet

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)