torsdag den 27. februar 2014

Graziela hjerter goes dot

 
Den har været færdig i længe, min nye nederdel, men her til morgen hvor solen skinnede
hoppede den ud af skabet og var klar til at blive vist frem!

De brune Graziela hjerter har lagt på lageret i kælderen i nogen tid efterhånden.
Jeg synes de er så smukke og er nu glad for, at jeg har gemt dem til det helt rigtige projekt.

De turkise polka dots er fra den lokale stof-dame, nogen gange overrasker hun mig positivt.



Afslappet, yderst casual, ready for work!

6 kommentarer:

  1. Ih, Libbie. Du gør det altså igen og igen! Den er virkelig fin og ligetil - den skal du nok få brugt meget!

    SvarSlet
  2. Så fin!
    Du er så god til at springe i farverne :girlpower:!!

    :-) Maj

    SvarSlet
  3. Du ser yderst skøn ud!!! Nederdelen er den med elastik eller lynlås?

    SvarSlet
    Svar
    1. ALTID elastik søde, det er nemmest :)

      Slet
    2. Helt sikket! Men du må altså bare have en lille petite popo, for at den kan sidde så godt :)

      Slet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)