lørdag den 1. februar 2014

Der er lys forude // Evighedsprojekt

 
Jeg er meget glad for den gule farve og tror aldrig,
jeg bliver træt af at kigge på hexagonernes form.



Så langt her er jeg nået.

Jeg har derudover nok omkring 10 "blomster" liggende (7 hexagoner syet sammen)
 som bare venter på at blive syet fast på tæppet.

Jeg har forlænget tæppet så det nu er ca 110 cm bredt,
tror jeg bliver glad for det når det en dag er færdig.

Rigtig mange søde bloggere og IG-piger har sendt mig stof til tæppet, endnu engang
tusind tak for det! Jeg synes det er så hyggeligt, og det giver tæppet mere charme.

6 kommentarer:

  1. Tror jeg snupper mig evighedsprojekt med i weekenden, så vi kan hygge med nål og tråd sammen - SÅ flot dit gule tæppe bliver! Gul tror jeg aldrig jeg bliver træt af ;o)

    SvarSlet
  2. Hvor ER det bare flot - og sikke et arbejde! Sjovt at kunne se egne rester i tæppet - jeg elsker at få brugt rester på en god måde :-D

    SvarSlet
  3. Hvor er det flot Libbie, stort arbejde du har gang i.

    Mona

    SvarSlet
  4. Det bliver skønt når det er færdig... Jeg tror godt man kan bruge lang tid på at kigge på de forskellige stoffer i tæppet

    SvarSlet
  5. Hvor er det flot. Hvis du mangler mere stof i gule nuancer, må du lige skrive. Jeg har lidt liggende :-)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)