fredag den 10. januar 2014

Rom blev ikke bygget på en dag..

 
Som I alle ved bor vi i en fantastisk 70´er villa.
Vi overtog huset i maj 2009 og har renoveret flittigt siden.
Men det skal også lige siges, at min hårdtarbejdende handy-mand klarer det hele selv.

Nå, men siden Emil blev født har vi snakket om gardiner i køkkenet.
 Stoffet blev købt i foråret 2010 og tænk sig, allerede i juleferien 2013
kom min mor op og syede det for mig. Det har hun bare max styr på!

Jeg er blevet super glad for resultatet. Jeg skulle naturligvis lige vænne mig til det,
men det pynter og varmer i det store rum + tager en hel del af rumklangen.

Tak for hjælpen mor.

13 kommentarer:

  1. hø hø kender det godt :) jeg har stof liggende til vores stole og som skulle ha' været betrukket for 3 år siden. Måske sker det i år?

    SvarSlet
  2. Hæ hæ... Det kender jeg godt :0)

    Tror på de spreder glæde

    SvarSlet
  3. Kender det alt for godt. Sådan nogle projekter har jeg også et par stykker af, som bare ligger og venter :-)
    Men godt ser det ud hos dig. :-)

    SvarSlet
  4. Ja, men ting tager den tid, ting tager ;-) (kender det alt for godt.... lille suk)
    I øvrigt er det stof da bare super super fedt!! :-D
    God weekend
    Mange hilsner,
    Mette

    SvarSlet
  5. Totalt lækkert resultat! Det er bare så flot - du har nok regnet ud, at jeg ELSKER 70'er stilen! He he :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. PS. (og nu bliver det teknisk) Hvordan har du fået lavet hhv. "svar" funktionen her i kommentarfeltet samt "Underret mig" boksen nedenfor? Jeg har simpelthen brugt TIMER på at se, om jeg kunne finde disse funktioner. Forgæves!

      Slet
  6. Hvor er det flot med gardiner. Jeg står selv og skal have udskiftet persienner i hele huset, så måske jeg skulle overveje gardiner ... tænke tænke (-:

    SvarSlet
  7. Åh, sig ikke sådan, så går der jo yderligere 2.5 år før vi får det sidste op for vinduerne.. Sukkelse! ;-)

    Men bedre sent end aldrig, ik?

    SvarSlet
  8. øj det ser godt ud!!! Og jeg kender godt til at det ikke går så hurtigt, som man godt kunne tænke sig...men du nåede det :-)

    SvarSlet
  9. Heldige deg som får hjelp av din mor. Gardinene ser flotte ut - en fin varm farge nå som det skal bli kaldere ute :)

    SvarSlet
  10. Det kender vi vist allesammen til, det med at man har en masse planer, køber ind til det, også går det ligesom i stå der. Men skønt at din mor kunne fører projektet ud i livet :-)
    Flotte farver :-)

    SvarSlet
  11. Skønne farver, jeg bliver total 70'er glad :-D

    SvarSlet
  12. Skønt hjørne - gardiner, komode, ur - det hele :)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)