tirsdag den 14. januar 2014

Klip klip klip

 
Don´t try to stop me!
 
 
Det kører bare på skinner for mig med mit evighedsprojekt, og jeg er bidt af det (igen)
 
Tror det er en kombination af, at det begynder at tage form + at jeg kan sidde med det i sofaen.



Jeg syer en masse "blomster" sammen, som jeg så senere syer på tæppet.
Det er lidt et puslespil, for jeg vil ikke have 2 ens stoffer ved siden af hinanden.



Godt vi har så stort et spisebord... Så ved børnene også hvor de har mig!

(Emil har nu oplevet glæden ved en læbepomade, der bliver smurt og smurt...)

10 kommentarer:

  1. Hold op hvor er det skønt!!
    Jeg ønsker virkelig også at komme i gang, bare i liberty, men kan ikke tage mig sammen til alt det klippe arbejde.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak smukke Tina!!! Kom nu i gang det er total afstressende :)

      Slet
  2. wauw det må jeg sige!! sikke en tålmodighed!!! flot ser det ud!
    kh viola

    SvarSlet
  3. Det bliver bare vanvittig smukt!!! Sidder du virkelig bare og rir med nål og tråd??

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak smukke, ja jeg sidder bare lige så stille og hygger mig med det :)

      Slet
  4. Puslespil efter min smag! Det der med, at der ikke må være to ens..

    Ser godt ud og skal nok blive godt - med den nyfundne begejstring skal du nok nå i mål, eller vejen derhen.. men stop lige lidt.. for nu får jeg helt dårlig samvittighed med det juletræstæppe.. ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. *ha ha* ja Helle nu står der 1-0 til mig :)
      Jeg glæder mig så meget til at se dit tæppe!

      Slet
  5. hvor ser det bare godt ud, du er skisme for sej Libbie :)

    SvarSlet
  6. Woooooww det ser lækkert ud! Glæder mig til at se det vokse

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)