søndag den 15. december 2013

Today

 
I sommers var jeg så ufattelig heldig at "falde" over dette skønne eksemplar af en DAY-bed

125kr måtte jeg slippe, og jeg knystede ikke en eneste gang.

Den fik hurtigt sin plads i udestuen påført blomstret retro betræk.

Nu er den kommet ind i varmen, bogstaveligt sagt, for der er knap 2m hen til brændeovnen.

Tilbage i sit oprindelige blåternede betræk, som jeg synes mere og mere om.

Den skønne pøllepude har jeg købt af dejlige Line helt tilbage i 2011,
den er - som I kan se, aldrig blevet monteret med det stof som jeg havde i tankerne,
men den passer også bare helt perfekt ind med sit solblegede brune bredriflede fløjl.

I dag er det min fødselsdag, jo jo, 34 år(!) sikke tiden dog går.
Jeg håber at jeg får en dejlig dag.

I morgen bliver Emil 3 år, så vi slider lidt på Dannebrog i disse dage.

16 kommentarer:

  1. Stort tillykke Libbie ;0D

    Og dejlig plads du har skabt dig der

    SvarSlet
  2. Tillykke med dagen :)
    - og sikke et skønt kup. Dejligt med de blå farver...

    SvarSlet
  3. Stort tillykke med fødselsdagen - håber du får en rigtig dejlig dag :-)

    SvarSlet
  4. Stort tillykke - håber du får en skøn dag :D Og sikke et kup med daybed'en, den er fed.

    - Anne

    SvarSlet
  5. Den er virkelig også fin!

    Kæmpe tillykke med fødselsdagen :D

    SvarSlet
  6. Stort tillykke med fødselsdagen søde Libbie ;o)

    SvarSlet
  7. Hvor er det en lækker daybed. Sådan en drømmer jeg om. Fantastisk kup! Tillykke med dagen :-)

    SvarSlet
  8. Håber også, at du får en dejlig dag - og at Emil får det i morgen. :D

    Tillykke til jer begge :-D

    SvarSlet
  9. Kære Libbie, hjertelig tillykke med fødselsdagen :-) Håber har en rigtig dejlig dag sammen med familien. Også tillykke til Emil i morgen. Mon ikke også han får en rigtig god dag?

    SvarSlet
  10. Stor tillykke med fødselsdagen Libbie, og med Emil i morgen.

    Mona

    SvarSlet
  11. Tillykke med fødselsdagen - og sønnens i morgen. Håber I har nogle skønne dage? ;-)

    SvarSlet
  12. Hip hip hurra og et stort tillykke på fødselsdagen :)

    SvarSlet
  13. Hip hip hurra til En af min absolut favoritbloggere:-) håber du har haft en helt fantastisk dag.

    SvarSlet
  14. Tillykke med fødselsdagen og dag-sengen - der er noget hyggeligt mormor-agtigt over det.

    SvarSlet
  15. Stort tillykke med fødselsdagen:-)

    SvarSlet
  16. Stort tillykke , både til dig og sønnike.... Og sikke et dejligt stykke møbel... :-)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)