tirsdag den 17. december 2013

Som venner vi deler

 
 
Kender I søde og meget dygtige Viola som blogger på Retro Couture ??
 
 
Viola er enormt dygtig til at sy og har syet disse to smukke kjoler til sig selv.
Hun har brugt samme mønster og været så sød at dele hvilket det er.
 
Derfor har jeg nu sendt bud efter Ottobre nr. 05/2011 hvor mønsteret er fra,
for sådan én kjole vil jeg altså også prøve at sy!
 
Jeg bestiller som oftest mine Ottobre blade her i deres Etsy shop
Det er nemt og praktisk når man bor i udkants-Danmark...

 
Viola syer meget, ingen tvivl om at hendes dejlige børn er smart klædt på hver dag.

Men I skal altså heller ikke snydes for den super vakse nederdel,
somViola syede til sig selv for over 1 år siden, synes den er pragtfuld.

Dette en kegle-nederdel og Viola har naturligvis en DIY på den!

 
 
Jeg har fået lov til at blogge om Viola og låne hendes fine billeder.
Ottobre sponsorerer desværre ikke, jeg deler blot, fordi jeg er begejstret over deres mønstre.
 

7 kommentarer:

  1. Hun er nemlig skrap, har fulgt hende et stykke tid efterhånden. :o)

    SvarSlet
  2. Hende må jeg ind og kigge på. Super søde kjoler - og så forskellige, trods samme mønster.

    Synes lige du skal forbi min blog og være med i min GIVE AWAY - der skulle jo gerne være mere end en deltager :-) www.inkenmarie.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Hendes blog skal da tjekkes ud! Sikke nogle fine kjoler! :-)

    SvarSlet
  4. Ja jeg følger også Viola - hun syr bare de skønneste ting:)

    SvarSlet
  5. Kære Libbie.
    tak for de søde ord :-) Jeg er helt og aldeles rørt :-) Du er sgu bare så sød og dejlig :-)
    Kh viola

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Viola, og tak fordi jeg fik lov til at skrive om dig.
      Rigtig glædelig jul til dig og dine nærmeste, nyd juleferien.
      kh Libbie

      Slet
  6. YAY YAY YAY! Damen her har i meeeget lang tid syslet med idéen inde i hovedet om nederdel til sig selv - idéen er langt fra blevet til virkelighed, men jeg har netop set denne gør-det-selv instruks. TAK for link - den er FOR FED den keglenederdel og netop lige den nederdel, jeg mangler i mit liv! :-) Juleferien bliver forhåbentlig perioden, hvor den kan blive ført ud i livet!!!!

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)