søndag den 22. december 2013

Hvad snakker I godt om?

 
Når det kommer til børnetøj, tror jeg ofte at vi kvinder lytter til hinanden,
hermed sagt at mund-til-mund metoden er i højsædet når vi snakker.
 
For hvilke mærker snakker vi godt om?
 
Hvilke har vi god erfaring med?
 
Jeg kigger naturligvis også en del på design, men som så mange andre har jeg også
boykottet Småfolk, af den simple grund, fordi jeg synes kvaliteten af deres jersey er så dårlig og absolut ikke hænger sammen med prisen. De laver dog stadig de fedeste prints!
 
I mange år forsvor jeg, at jeg aldrig ville købe noget fra POMPdeLUX, jeg er ikke tilhænger
af Deres evige "prinsesse-tema" og meget douche farver! Men Anna synes
at noget af deres tøj er pænt, og jeg må indrømme at kvaliteten er virkelig lækker.
 
Deres skjorter er kanon til Victor og Anna har en del af deres basis-varer.
Jeg har også stiftet bekendtskab med deres kundeservice og har absolut intet at klage over!
 
Pæne ord har jeg også kun at sige om MILK cph!
 
Det startede med, at jeg købte Anna´s brudepigekjole hos dem til et homeparty,
den har hun faktisk endnu, sammen med den paliet-besatte vest. Vi blev gift april 2011...
 
Tøjet er stadig pænt omend kjolen stumper en smule.. 
Jeg er vild med Deres store flagrende tunika´er som må være super behagelige at have på.
 
I år har jeg købt en flyverdragt fra Milk til Emil (den han har på på billedet),
fik den med 40% rabat i deres webshop, helt kanon!
Den er rummelig og let. Vigtigt for mig at Emil kan bevæge sig i den.
Er spændt på hvordan kvaliteten af den er, når vi når længere hen på sæsonen.
 
Molo er et fedt mærke! Men dyrt synes jeg. Jeg har kun købt mærket brugt til Victor og
Emil, og har kun positivt at sige herom. Deres overtøj er ekstremt holdbart, og en
super lækker kvalitet. Tænker faktisk, at overtøjet sagtens kan sælges videre igen.
 
Både Victor og Emil har haft en Didriksons flyverdragt. Wauw kan jeg kun sige.
Har været heldig at finde dem på udsalg, og de har været lækre og rummelige.
 
Når det kommer til vinter-fodtøj køber jeg kun Ecco til dem alle tre.
Det er en udskrivning, men her er kvaliteten også i top!
 
Hvilke mærker er I glade for?
 
 
 
Dette indlæg er ikke sponsoreret!

6 kommentarer:

  1. Jeg har køber Bisgaard, Ecco, Sorel og Birkenstock til mine piger når der skal handles sko, støvler og sandaler.
    Til Emma har vi i år købt en Hummel vintetjakke og den er super lækker. Hun har en flyverdragt fra Fairtail, som er dejlig varm og behagelig at have på.
    Sille har en Vinterjakke fra Pomp de lux og drenge skisættet fra sidste år også fra PDL (Sille ville have et blåt sæt, sættet er blåt med små stjerner) Vi har været meget tilfredse med det. Sille har ikke frosset i det og hun er et udebarn.
    Ellers handler jeg Little Pieces, Name it Costumize og H&M. Økonomien rækker desværre ikke til de dyre mærker.
    Vi har også tøj fra Milk Copenhagen dog har jeg ikke været tilfreds med tøjet efter vask, det krymper meget og holder ikke faconen.

    SvarSlet
  2. Jeg er slet ikke enig i din holdning til Småfolk. Vi har haft vildt (som i HELT VILDT) meget småfolk tøj og det holder bare faconen efter utallige vaske og brug. Mine børn ( og jeg) elsker deres prints.
    Mvh Mia

    SvarSlet
    Svar
    1. Så ved jeg ikke hvad der går galt for mit i vasken....(!) :)

      Slet
    2. Jeg har heller ikke problemer med formen og farverne efter vask (vasker kun skånevask og tumbler aldrig) - vores problem er at jersey'en 'revner', der hvor tryklåsene er sat i. Nu er det sket på TRE UD AF TRE heldragter fra Småfolk - og jeg er så forsigtig, når jeg åbner tryklåsene. Træls!

      Er vild med Krutter og lige indkøbt en del på tilbud - det er fandme-dytme-mig kvali!

      Slet
  3. Herhjemme bruger vi næsten udelukkende Ecco sko til tøsen. Udover kvaliteten så er det også de også de eneste sko hun kan bruge på hendes smalle fødder.
    Af tøj køber jeg ikke de helt dyre mærker - syntes hun gror alt for hurtigt ud af det.
    Vi køber som oftes Name IT, H&M og så Bilka - og der må jeg sige at kvaliteten faktisk er rigtig god. Men har også noget Pomp De Lux (endel faktisk købt brugt) og er ikke i tvivl om der kommer mere derfra.
    Da jeg jo har rigtig gode venner i USA har vi også en del derfra. Især et mærke der hedder Carters. Elsker den butik:-) Men også GAP og Old Navy.

    SvarSlet
  4. What? Jeg skrev en kommentar her i går - den er pist væk!! ØV!!! :-(

    Anbefalede Melton strømper og skindfutter, Krutter er vi også glade for - Småfolk har vi erfaring med at midterste knap i heldragterne ligesom 'splitter' jerseyen, der begyndte at 'løbe' ret hurtigt øv - har ellers langærmet body fra Småfolk, som bare holder sig fint! Generelt er Småfollks mønstre og farver et hit; holder sig godt i vask - men træls at jerseyen ind imellem løber.

    Det var den korte version - håber min post bliver gemt denne gang!

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)