mandag den 16. december 2013

Flere store lommer + en Løgismose-vinder

 
Fredag aften gik jeg igang med et nyt nederdel mønster (jeg gider nemlig ikke se håndbold!)
 
 
Har fundet noget super lækkert sort gabardine stof i den lokale stofbiks,
det falder rigtig flot og er nemt at have med at gøre.
 
Tilsat en karry piping og så lavede jeg kantbånd
til lommerne, i noget fedt retro stof som jeg fandt i gemmerne.
 
 
Mandag morgen, nu 34 år gammel, mor til 3, det sgu da ret godt klaret *ha ha*
 
Flere af dem!!
 
..og ja så skylder jeg Jer en Løgismose vinder
Det blev hende her - vil du sende mig en mail. Tak.
 
Ha´ en skøn mandag, i dag fejrer vi jo at Emil er 3 år, det er stort.

14 kommentarer:

  1. Stort tillykke med skønne Emil i dag :)
    Nederdelen er blevet kanon, du ser sgu smækker ud ;)
    Knus

    SvarSlet
  2. Super fed nederdel med lækre detaljer.
    Tillykke med min kommende svigersøn :-) HA HA. Håber han får en fantastisk dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. *ha ha* nå ja, tror Emil bliver pigernes ven ligesom sin storebror, både Stella og Isabella vil ihvertfald rigtig gerne lege med ham nede i børnehaven.

      Slet
  3. Tillykke med Emil. Håber i får en dejlig dag...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak søde, han kunne ikke helt finde ud af det i morges, men det er der vist ikke noget at sige til. December måned er fyldt med kravlenisser, drillenisser, blå mælk, julekalender alt alt for sent, pakker og gran til en lille 3 årig.

      Slet
  4. Tillykke med Emil.
    Nederdelen er skøn - hvor har du mønstret fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak. Mønsteret er fra dawanda.com. Der er faktisk rigtig mange fede mønstre derinde.

      Slet
  5. Tillykke med Emil og dig selv :-) Helt enig - 34, 3 børn og din figur - det er bare iorden :-D
    Kan se jeg har vundet, sender dig en mail med det samme - tusind tak :-)
    Mange hilsner,
    Mette

    SvarSlet
  6. Tillykke med din nu lille"store" dreng! :-) Og sikke en fin nederdel! Er vild med dine lomme detaljer. :-)

    SvarSlet
  7. Sikke en fin nederdel! Og god fødselsdag! :-)

    SvarSlet
  8. Super fed nederdel Libbie, og tillykke med sønnen :)

    SvarSlet
  9. Tillykke til jer begge to - og også med nederdelen, den er rigtig rigtig fin!

    SvarSlet
  10. Hvor er du da lækker i din nye nederdel.
    Tillykke til dig og til sønnike :)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)