mandag den 9. december 2013

En lun kjole til de kolde dage

 
En super sød kjole i lun isoli blev weekendes kreative udbytte her fra mig.
+ de jeans jeg lappede for en veninde...

Jeg er tit efter Anna, sådan rent verbalt, fordi jeg synes hun har for lidt tøj på.
Nok lidt den der med, at når mor fryser så gør børnene det også!
 
Kjolen fik skuldre i småhjertet fast bomuld og neon pink piping fra BettyP

De små hjerter har jeg tidligere brugt til et iPad Sleeve
 
 
Da jeg sagde til hende, at hun skulle trække maven ind, kom der dette billede ud af det *ha ha*
 
 
Mønsteret er faktisk "bare" MiniKrea´s raglan-bluse,
 som jeg så har forlænget med mål fra en af Anna´s egne kjoler.

Flere af dem, fordi de er lune, smarte, nemme at sy,
fine stofrester kan bruges til skuldrene og isoli er ikke dyrt.


14 kommentarer:

  1. Griner af maven : ) begge mine ville have gjort præcis det samme ; )

    Og så er jeg bare vild med kjolen, så fine detaljer : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Karina, og vupti så fandt jeg frem til din fine blog. Dejligt med nye steder at snuse rundt. Jeg hænger ved.
      kh Libbie

      Slet
  2. Den er SÅ fin. Jeg så den på IG igår og tænkte straks at den måtte du da lægge på bloggen, så fin som den er :)
    Og så kunne jeg jo også se den på et større billede!

    Det er så fint det hjertestof, det har jeg også liggende.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke et ord mere om genbrug vel *ha ha* ej eftersom min pc driller er det bare så super nemt at genbruge billederne fra IG her på bloggen. Tror heller ikke at det er alle der kigger med på IG :)

      Slet
  3. Så fin kjole :-) Og dejlige Anna :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Viola!!! Tænker om din skolelærer kjole er svær at sy, fandt nemlig lige netop det Ottobre blad hvor mønsteret er i, men turde så alligevel ikke at bestille det. Men kjolen kan jeg bare ikke glemme...

      Slet
  4. Hvor er den fin, er pjattet med det faste bomuld og pipingen kombineret med det gule. Når hun så samtidig holdes varm, er det jo ren win win :-)
    KH Gitte

    SvarSlet
    Svar
    1. TUSIND tak Gitte, du er altså så sød til at kommentere!!

      Slet
  5. Den er super fin, er vil med hjertestoffet :-) kh Nanna

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Nanna, ja det er vist lidt overset, har ihvertfald haft det liggende i læææænge :)

      Slet
  6. Hvor er den god... Her gider Pernille heller ikke have undertrøje på ..... Forstår det ikke...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja og så har hun bare arme eller tynd tynd t-shirt på *grrrrr*
      Hun får noget i uld til jul *ha ha*

      Slet
  7. Super fin kjole. Har en pige der kun vil gå i kjole, men sådan er det måske bare når man er 3 år. Men savner tit mønstre der ikke er for nuttede. Tror da lige jeg skal tjekke minikreas raglanmønster ud, til hende.

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)