torsdag den 5. december 2013

2 kvinder der inspirerer mig

Jeg følger 2 dygtige kvinder, det er Annie og Linette
 
I inspirerer mig så meget med Jeres flotte kjoler!
 
Jeg er helt syg med denne model, som Linette har syet og vil så gerne gøre hende kunsten efter.
 
Annie´s model kan varieres på mange måder, og hun har endda været så sød,
at sende mig mønsteret på én af hendes kjoler.
 
Nu skal det være!!
 
 
Jeg har derfor sendt bud efter dette stof hos stofkiosken,
og håber, at kvaliteten er som jeg drømmer om.
 
 
Det her røg også med i kurven...
Det er da lidt sjovt tænker jeg, og så til kun 48kr pr. meter(!)
 
Det er også sundt med et juleferie projekt sammen med maskinerne.
 
 
Dette indlæg er ikke sponsoreret!
Jeg deler blot fordi stofferne er så fine.
..håber, at både Annie og Linette læser med, har så svært ved at finde Jeres mailadresser.

3 kommentarer:

  1. altid dejligt når andre kan inspirerer os :-)

    SvarSlet
  2. Ej altså hvor er det nogle søde ting du skriver :) Tusind tak.
    Og selvfølgelig læser jeg med. Det er gangske få indlæg af dem du skriver, som jeg ikke lige får læst.
    Jeg må straks kigge ind til Annie, måske kan jeg også blive inspireret der :)

    SvarSlet
  3. Spændende - rigtig go sylyst - glæder mig til at se mere :)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)