fredag den 1. november 2013

Weekenden banker på døren

 
Se lige hvad der lå i min postkasse den anden dag.
Odense Marcipan har sendt mig et af deres nye produkter!
Lyder lækkert, og jeg har fundet en opskrift her på julekonfekt, som det bl.a. kan bruges til.
 
Jeg har dog givet det videre til Lena, fordi vi her i weekenden atter skal mødes
sammen med Pia og Gitte, det er vores 3. krea-weekend der skal afholdes,
og denne gang her hos mig i Toftlund. Jeg glæder mig!!
 
Derfor er Lena blevet udstyret med lakrids marcipanen og fået til opgave at sørge for
lidt lækkert til kaffen lørdag. Den opgave skal hun nok klare med bravour.
 
Jeg har vilde planer om at sy jersey bluser til Emil, jeg har byttet mig til en masse lækkert jersey hos dejlige Dina, som jeg glæder mig til at klippe i. Jeg vil også gerne sy én til Victor, lidt
som en test for at se, om han vil gå i den + at jeg har købt isoli ind til en kjole til Anna.
 
Vi plejer jo at gå amok, så jeg er ikke i tvivl om, at jeg nok skal nå det hele.
 
Kan I alle have en dejlig weekend.
 
Kærlig hilsen Libbie

5 kommentarer:

  1. Det lyder spændende og lækkert med lakrids marcipan - du må lige fortælle om det var en succes.
    Mange hilsner fra Heidi
    ... og god weekend...

    SvarSlet
  2. Det lyder altså hyggeligt med jeres krea-weekend, hvem der bare boede tæt på... :)
    Uhm, marcipan OG lakrids - hele to favoritter på een gang - glæder mig til at se hvad I får lavet.

    SvarSlet
  3. Åhhh hvor fantastisk. Er da slet ikke misundelig :-) Håber I får en helt fantastisk weekend.

    SvarSlet
  4. Ja, ih, det lyder bare helt vildt hyggeligt og hvor lækkert med konfekt :-) Jeg er meget spændt på at se alle jeres fine kreationer!

    Rigtig god weekend til jer alle fire!
    KH
    Ann-Katrine

    SvarSlet
  5. Årh, lakridsmarcipan lyder bestemt ikke værst!

    - Anne

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)