torsdag den 7. november 2013

Stjerner som test til Victor


Jeg har længe gerne ville sy bluser til Victor, så lånte for lang tid siden et mønster af Lena
Nogen gange er det bare nemmere, når et mønster er afprøvet(!)
 
Stoffet jeg har brugt har søde Helle sendt til mig, bare fordi(!)

Jeg har faktisk snydt lidt, for kunne ikke lige overskue at hele blusen skulle være med de blå stjerner,
så stoffet på for- og bagstykke har jeg faktisk bare vendt om, så stjernerne er indvendige i blusen.

Og ja så applikkerede jeg to stjerner foran på blusen, brugte en neon gul tråd for at give det
et lidt mere rå udtryk. Har set at Stofdepotet forhandler stoffet her til 65kr pr. meter



Blusen er godkendt her til morgen, heldigvis synes Victor at den er mega sej.

Optur for mutti her, nu skal jeg lede efter nye jersey-prints til min store dreng.

8 kommentarer:

  1. Cool - dejligt når man bliver bekræftet i det man laver. Den er super flot.

    SvarSlet
  2. Godt tænkt at applikere stjernerne på for forstykket :-) den er blevet rigtig flot. Cool dreng!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak og endnu engang tak for stoffet, det var sødt af dig :)

      Slet
  3. Rigtig sej bluse, godt den faldt i god jord.
    God weekend.

    Mona

    SvarSlet
  4. du er jo også så skide sej, spytter det ene fede stykke tøj ud efter det andet... Kan du ikk smide lidt af alt din tid min vej??? :o)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)