tirsdag den 12. november 2013

Smykker der vækker opsigt!

 
Til blogtræffet i oktober lavede vi jo goodiebags til alle deltagere,
nogen sponsorere var med på idéen med det samme, og jeg takker endnu engang hver og én!
 
På Instagram har jeg lært Signe @spilopmageren at kende.
Signe tøvede ikke med at sige ja-tak til at blive sponsor, så alle deltagere fik smykker af Signe.

Alle var ligeså begejstrede som mig, for Signe laver de flotteste smykker i krympeplast.
 
Hvert smykke er unikt og jeg er især vild med hendes øreringe!
Men jeg er også en ørering pige, hvis man kan kalde sig det, skifter øreringe hver dag så de
enten passer til tøjet eller giver mit outfit et pift.


Alle hendes øreringe koster 60kr pr. stk. og kan bestilles via spilopmageren@gmail.com


Denne version ved jeg da næsten ikke, om jeg kan gå julen i møde uden......(!)
 
De to sidste billeder er Signes og venligst lånt fra hendes IG-profil


7 kommentarer:

  1. Jamen, jeg ærger mig gul og blå hver dag over at jeg blev syg og ikke kunne være med!!! Øv! :-)

    SvarSlet
  2. Fede juleøreringe.

    Jeg har lidt krympeplast liggende, måske jeg skulle prøve at lave mig et psr juletræer ;-)

    SvarSlet
  3. Det er uden tvivl nogle af de flotteste krympeplastsmykker jeg har set!

    SvarSlet
  4. Hvor er de dog skønne! Jeg trænger SÅ meget til nye øreringe snart, for de 15 par jeg har er jeg ved at være træt af ! Jeg skal da vidst ind forbi Signes instagram! :D
    Juletræerne er geniale!

    SvarSlet
  5. juletræerne er da totale fede :-)

    SvarSlet
  6. Hvor er de fint - specielt dem med juletræerne :-)
    Hilsen Heidi

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)