tirsdag den 5. november 2013

Pingo i en byttehandel

 
Jeg har for nogen tid siden lavet en jersey byttehandel med gavmilde Dina

Hun havde en del jersey med print, som jeg sukkede efter, og hun ku´ godt bruge noget af mit
ensfarvede jersey. Så vi sendte en pakke til hinanden. Super hyggeligt og praktisk.

Derfor har Emil nu fået en vinter-pingo-bluse, som passer til hans baggy leggins.

Der var pingo-jersey nok til forsiden, bagsiden på blusen blev i ensfarvet petroleum.
Blusen rammede jeg ind med den sorte rib, hvilket blev super godt og fremhæver pingo.

Jeg er ellers ikke så god til sort, når det kommer til børnetøj, men jeg kan godt se, at
det sorte samler blusen, og med den farverige forside og neon piping´en blev det rigtig fint.

Endnu engang tak for byttehandlen Dina, det må vi gøre igen engang!

9 kommentarer:

  1. Jeg kan godt forstå, du sukkede efter Pingo. Det er da noget skønt stof-:)

    SvarSlet
  2. hvor er det fantastisk det stof...

    SvarSlet
  3. Den er så skøn - men det har jeg vist allerede nævnt på IG

    SvarSlet
  4. Det er blevet så fint, dejligt at se noget til drenge også, her hjemme er den bare som kjole. :o)
    Og mon ikk vi nok skal finde ud af at bytte lidt igen en dag :o)

    SvarSlet
  5. det stof er nemlig bare så sødt. jeg har selv købt ind til en lille julekjole i det :)

    SvarSlet
  6. Orv, hvor er det blevet et sødt sæt. Jeg synes det lyder som en god idé med forskellig for og bagside. Så ser man nogle gange stoffet meget bedre :-)

    SvarSlet
  7. Den er blevet rigtig fin. Jeg har ikke problemer med sort til børn, måske fordi jeg selv elsker sort...
    Jeg synes det ser super ud med den sorte rib, det passer jo perfekt til de søde pingviner :)

    SvarSlet
  8. Jeg har også lige købt Pingu-stoffet til en lille 3 årig Pingu-fan. Jeg tror da jeg er nødt til at købe noget sort rib-det ser rigtig godt ud! Tak for din kommentar på min blog!

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)