mandag den 11. november 2013

Noah´s ark


Jeg syede også denne bluse til Emil, da vi havde kreaweekend.

Stoffet har jeg købt hos Line og det lever 100% op til mine forventninger.
Printet er simpelthen så fint!

Jeg vil også lige dele et tip/fif med Jer!

Når jeg laver kanten forneden på bluserne bruger jeg denne fremgangsmåde.
Resultatet bliver flot og det er nemt.
 
 
Bukserne, som jeg også lige knaldede igennem maskinen, passer til blusen,
og er faktisk endnu et upcycklingsprojekt(!)

Det er nemlig et par af mine gamle bukser, som jeg ikke brugte
og derfor ofrede så stoffet ikke gik til spilde.

Det er en blød brændt orange velour som fik pressefolder/læg efter Pia´s DIY

20 kommentarer:

  1. Wauw den er da for skøn, den t-shirt!! Super lækkert print også!! Har kigget på linket og det er skiene da en rigtig smart måde at gøre det på!! Tak fordi du deler!
    Og god dag. Kh viola

    SvarSlet
  2. Hvor er han sød - og tak for tip til kanter..

    SvarSlet
  3. Emil må være det mest velklædte barn i Toftlund :)

    SvarSlet
    Svar
    1. *ha ha* han er ihvertfald én af dem med den største garderobe :)

      Slet
  4. Hvor er den fin og lækkert med det orange til. Jeg er også kæmpe fan af det stof!

    SvarSlet
  5. Hvor er den bare fin. Har kigget mange mange gange på Line's stof. Der er så meget fint. Den bluse er da bare lige i skabet til ham charmebassen.
    Ja det tip med kanten er mere end super. Så glad for jeg snagede lidt til blogtræf :-)

    SvarSlet
  6. Sikke et fint sæt! Og tak for at udvide min horisont ifht indkøbsmulighed af stretch jersey med print!
    Har du set min giveaway hvor du kan vinde stof fra Malika&Rosa?
    http://kreagrotten.blogspot.dk/2013/11/giveaway-sponsoreret-af-malika-rosa.html

    SvarSlet
  7. Sikke et fint tak. og tak for fiffet. Det må jeg prøve af, men kræver det ikke at overlockeren undlader at skære ved syningen?
    Kh Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Maria
      Tusind tak!
      Nej for den syer det jo sammen... Så syer du bare en pyntekant på bagefter og vupti.

      Slet
    2. Åhr nu kan jeg se det for mig. Det må jeg helt klart prøve for jeg synes det er svært at få det rigtig pænt ellers. Bare lige et spørgsmål mere har du så på symaskinen syet med enkelt nål eller tvillinge mål? ;)

      Slet
    3. Det er altså super nemt!! :)
      Jeg syer ALTID med enkelt nål, min maskine magter ikke tvillinge-nål, har forsøgt 2 gange og resultatet er aldrig blevet godt :)

      Slet
  8. Wow Libbie hvor er den bare fin :0)
    Tusind tak for fif, det skal prøves når der skal syes trøjer til ungerne :0)

    SvarSlet
  9. Tak for den DIY, det skal helt klart prøves. Og med de fine ting du producerer, ser det ud til at være vejen frem :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, hvor er du sød!!!!

      Slet
  10. Det er bare så lækkert det stof!!! Og den klæder jo også din dejlige dreng virkelig godt!

    SvarSlet
  11. Hvor er den lækker :-) Jeg er vild med de orange ærmer. Det fremhæver mønsteret helt vildt godt :-)
    Kh Line

    SvarSlet
  12. Tak for fif m kanten - den må jeg prøve :-) Skønt sæt og fedt med genbrug - æælsker genbrug ;-)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)