mandag den 18. november 2013

Der skal ikke så meget til..

 
Den sidste bluse fra kreaweekenden er nu færdig.
 
Så mangler Emil heller ikke bluser foreløbig!!
 
Det fine luftballon print huggede jeg i Pia´s stofbunke, det er fedt at vi tager ved hinanden,
og bliver inspireret af alle de fede stoffer vi hver især har.
 
Tit skal der heller ikke så meget til, som da jeg byttede jersey print med Dina,
man kan sagtens nøjes med stof nok til ærmer eller en forside.
 
Den neon gule piping giver blusen et pift, og sammen med
den limegrønne jersey bliver det et super lækkert match.

11 kommentarer:

  1. SÅ fin... :o) Altså tænker, mangler han overhovedet noget tøj eller er vi mødre ikk bare gode med en undskyldning for liiiiige at sy noget.? :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. *ha ha* ja jeg tror du har ret søde!!

      Slet
  2. Super flot. HA HA mangler ikke noget tøj... mmm men de kan jo altid lige bruge en mere :-)

    SvarSlet
  3. Du er filme bare blevet SÅ dygtig Libbie!
    Det er så flot!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak søde.....men er slet slet ikke på niveau med dig!!

      Slet
  4. Den er bare SÅ fin! Er vild med alle de små detaljer! :-)

    SvarSlet
  5. Rigtig smart til en frisk lille fyr :-)
    Kh Christina

    SvarSlet
  6. Ej, hvor er den fin! Jeg er også helt vild med luftballonerne

    SvarSlet
  7. Det er så rart at vi kan deles om det - lidt sjovt at "min" med luftballon-stof har "dit" brune Jersey som arme ;o). ....der er altså alt, alt for længe til februar! Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. ALT ALT for længe oh yes I agree :)

      Slet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)