fredag den 15. november 2013

De sidste rester leo

 
 
Da Pia gik i gang med at sy en bluse til sig selv i vores sidste krea-weekend,
greb jeg chancen og lånte mønsteret ved hende.

Jeg fandt de sidste rester af mit elskede leo print frem, og i fællesskab fik vi sammensat
farverne til blusen, Pia har bare øje for lækre farve-kombinationer!
 

Den er blevet intet mindre en super god!



Min ene mandlige kollega kommenterede endda blusen med (og han kan ikke lide leo-printet)

"....hmm har du ikke også bukser i det stof?......!!!!"

Jeg har dog lovet, at jeg nok skal lade være med at tage både bluse og bukser på samme dag..

Stoffet er købt hos Malika & Rosa men det har desværre været udsolgt i lang tid,
og de kan ikke skaffe mere hos deres leverandør.

10 kommentarer:

  1. Endnu en super sag fra din hånd. Du ser sgu godt ud Libbie :-)

    SvarSlet
  2. Wow den er flot!
    Superlækker kombination.
    Og du ser bare godt ud! Og glad :-).

    God weekend.

    SvarSlet
  3. Haha, når først mændene begynder at kommentere noget, så er det altså godt! Og jeg er altså enig. piiiiiift du ser godt ud i den bluse. Sikke et flot stykke arbejde!

    SvarSlet
  4. piift hvor er den lækker (og dig med). Jeg synes jeg har set det der stof et sted fornylig. Skal jeg købe noget til dig hvis jeg ser det?

    SvarSlet
    Svar
    1. Er i hvertfald også meget interesseret i at høre hvor det er 😄😃😃😃

      Slet
    2. Skal ud i næste uge, hvis jeg finder det siger jeg til :-)

      Slet
    3. Iiiiiiih det lyder spændende!!!

      Slet
  5. Og ja Libbie, enig med de andre, den er super fed og sporty og klær dig super!!!!'

    SvarSlet
  6. Den er bare så flot Libbie... Hvem der bare havde din garderobe

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)