mandag den 28. oktober 2013

Weekend

Det har været en skøn skøn weekend, så snakker vi ikke om hvor stresset jeg var i dagene op til!
 
 
Fredag efter arbejde tog jeg sammen med Anna, Victor og ca. 70 gymnaster fra Toftlund til
Agerskov Ungdomsskole, hvor vi lavede gymnastik, sprang og svømmede til sent.
 
Lørdag morgen kl. 9 tilstødte der 80 gymnaster mere og vi kørte på igen hele formiddagen.
 
Det er herligt og en årligt tilbagevendende tradition i gymnastikafdelingen.
Det giver sammenhold, både for gymnasterne og også for os ledere.
 
 
Lørdag aften var jeg klar igen efter 45 min på Day Bed´en,
vi var inviteret til kobberbryllup og sikke en fest!!
 
Endnu engang har jeg fundet en super flot kjole hos min veninde Lena
 i hendes web-shop eventyr-kjoler.dk
 
På fredag den 1. november går hendes nye hjemmeside i luften med mange  åbningstilbud,
klik ind og spar op til 80% på masser af lækre varer!
 
Håber at I alle får en god uge

10 kommentarer:

  1. Lyder som en mentalt hård, men også vildt givende weekend fyldt med gode oplevelser :0)

    SvarSlet
  2. Hvor er du flot i den kjole, og sikke da en travl weekend..... :0) Men dejligt når det er for det gode i livet... :0)

    SvarSlet
  3. PIIIIIIIIFT du er da for lækker smækker! Og ovenpå sådan en hård weekend med masser af hygge og glæde, så gør ikke ngegt, at det øser ned

    SvarSlet
  4. Lækker kjole - og det lyder som en fantastisk weekend! <3

    SvarSlet
  5. Hold op en weekend. Håber du har faldet lidt ned igen :-) For pokker du er lækker i den kjole :-)

    SvarSlet
  6. Du ser virkelig godt ud i den kjole!!! :-)

    SvarSlet
  7. Du ser da bare SÅ godt ud !!
    Har du set der er blogtræf hos Helle i Kolding i november ? garnkoglen.blogspot.com
    Og jeg må komme med for jeg har fået ny blog :-)
    Kh Christina

    SvarSlet
  8. Hold nu op hvor ser du godt ud( også) i den kjole!!!

    SvarSlet
  9. Hold nu kæft hvor ser du godt ud!

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)