tirsdag den 22. oktober 2013

"Sy nogen bukser til mig" sagde Mette


Imens hun pegede hen på den Ikea pose der altid står under mit strygebræt og bugner af stof.

"Det der gule, det kan jeg godt li´...."

Og sådan gik det til at Mette fik nye bukser af gammelt pastel retro sengetøj....
 
 
De er blevet super gode!

Tegnede nye lommer med en skarp kant foroven og en gul piping, forede lommerne med
lyserødt stof, syede lyserød ribkant forneden og en bred elastik i linningen.



Voila, Mette postede dette billede på IG - så vaks!!

16 kommentarer:

  1. Fedt når man kan skabe noget der rammer plet
    Fede bukser... Gode lommer
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  2. Sejt - gad godt jeg snart fik syet noget i voksen størrelse med succes ;o)

    SvarSlet
  3. Super fede bukser. Dem kan jeg godt forstår hun er glad for.

    SvarSlet
  4. De er da blevet mesterligt cool - og sejt at Mette er så god til at få sin mening frem... SKulderklap til hende ;0)

    SvarSlet
  5. Ej, hvor er de også bare fede! Dem kan jeg godt forstå hun faldt for :-)

    SvarSlet
  6. Monster fede! Og så
    Med de sneakers til!!!!

    SvarSlet
  7. De er da så skønne - jeg elsker stoffet :)

    SvarSlet
  8. Hvor er de søde - sådan nogle klæder bare overhovedet ikke mig - tror mine ben skulle have været 8 cm længere;-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  9. Du er så vild, Libbie ;) Jeg er tosset med dem!

    SvarSlet
  10. Super friske! Du er hurtig... ;-)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)