torsdag den 24. oktober 2013

En IG byttehandel


Instagram kan bruges til mange ting.
Jeg har stiftet mange nye dejlige bekendtskaber derinde,
bl.a. skønne Maria som jeg følger i tykt og tyndt!
 

Vi har lavet en byttehandel, Maria sendte mig en hel rulle af
Ferm Livings robottapet, og jeg syede dette sæt til hendes Rasmus.

Han fik en dejlig krondyr-jersey bluse med raglan ærmer og lyseblå piping,
med tilhørende lyseblå frotté bukser med læg,
kopieret 100% fra min dejlige Pia, som endda har lavet en DIY på dem.


Billede lånt hos tapetshop.dk

Nu sidder jeg tilbage med det skønne tapet, og tænker wauw det er altså ret fedt!!

Det skal pynte på Emil´s værelse.

8 kommentarer:

  1. Sikke en skøn byttehandel for begge parter :o)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  2. Så fine sager - og ja elsker også at følge Maria :)

    SvarSlet
  3. Skøn byttehandel... virkeligt dejlige sager

    SvarSlet
  4. Så heldige dere begge har vært - lekker tapet, og superflott sett du har sydd. Du er virkelig flink! :)

    SvarSlet
  5. Så flot og byttehandler er altså bare dejlige... Glæder mig til at se tapet på Emil's værelse.

    SvarSlet
  6. Jubii, hvor lækkert!! Super god byttehandel for jer begge

    SvarSlet
  7. Hvor er det fint - glæder mig SÅ meget til vi snart skal stjæle fra hinanden igen ;o))))

    SvarSlet
  8. byttehandler er bare så skønt :)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)