onsdag den 2. oktober 2013

Drenge og skjorter


 

Esprit / Casual vintage jeans-skjorteEsprit / Ternet bomuldsskjorte
Jeg er jo, som I ved, så heldig at have 2 raske drenge med krudt i røven.
 
Både Emil og Victor har fødselsdag i december måned,
så jeg er lige så stille begyndt at tænke på gaver.
 
Min store dreng Victor som fylder 8 år, er begyndt at gå rigtig meget op i hvordan
han ser ud, og det er slet ikke dårligt at være en smule forfængelig!
 
Han vil rigtig gerne gå i skjorte og har kun 3,
så jeg har søgt lidt rundt omkring og fundet disse styles hos esprit.dk
 
Gaver hos os må nemlig gerne være en smule praktiske.
Esprit / Ternet bomuldsskjorteEsprit / Casual vintage jeans-skjorte
Synes webshoppen har rigtig mange fede og lidt anderledes styles.
Det er ikke super billigt, men jeg ved fra min egen garderobe at mærket er godt.
Jeg kan også købe ens skjorter til Victor og Emil. Det ku´ da være super sødt!
 
Jeans skjorten koster 299,-//249,-
Esprit / Casual skjorteblusekjoleEsprit / denim dress
 
 
Det er jo faktisk kun Anna der ikke har fødselsdag i december måned her i huset.
Jo, jo - det er super godt planlagt!!
 
Vi hejser flaget den 2., den 15., den 16. og den 28. december
 
Min fødselsdag er den 15. og måske jeg skal ønske mig én af disse skjortebluse kjoler?
 
Hvad tænker I - holder de ??
 
Jeg er nok allermest til modellen til højre, dog uden bindebånd(!)
 

11 kommentarer:

  1. Jeg er vild denim skjorten øverst og den orange med tern, de er for seje.

    Er enig med dig skjorte kjolen til højre er også min favorit.

    December står da virkelig i fødselsdagenstegn hjemme hos jer.

    Jul og fødselsdage det bliver ikke bedre ;-)

    Åhh hvor jeg glæder mig til lørdagens blogtræf ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de er altså temmelig cool...
      Jeg glæder mig også super meget, til trods for at der stadig er en del løse ender :)

      Slet
  2. Smarte skjorter:) Også vild med kjoleskjorterne, det tror jeg da måske også jeg må skrive på ønskesedlen:)

    Go dag:)

    http://hvisvindenvender.blogspot.dk/2013/09/fotobog-og-en-give-away.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja har faktisk luret på dem i nogen tid :)

      Slet
  3. Super smarte skjorter. Dejligt med en dreng, der går lidt op i hvad han tager på :-)
    4 stk i dec, ja det er da rigtig godt planlagt :-)
    Super fin gaveønske til dig - den er super sød og vil uden tvivl se pisse godt ud på dig og din flotte figur.

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhr tak smukke!!!
      Du ku da også bare sy en til mig!

      Slet
  4. Det er nogle ffede skjorter, dem vil han sikker blive glad for. Jeg er også mest til kjolen til højre, den er rigtig sød.
    Hilsen Heidi

    SvarSlet
  5. Min datter på 11 har altså også fået en lille flirt med skjorter. Hun bruger alle dem storebror ikke kan passe mere. Men altid rart med lidt inspiration

    SvarSlet
  6. Skjorter er altid fedt - til både store og små, synes jeg. Jeg synes også Zara laver nogle skønne skjorter til drengene. Fx denne her http://www.zara.com/dk/en/kids/boy-%282-14-years%29/shirts/fine-checked-shirt-c271045p1296420.html

    SvarSlet
  7. Fede skjorteblusekjoler, hvor har du fundet den til højre ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke, de forhandles på esprit.dk :)

      Slet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)