onsdag den 4. september 2013

Tøsede Baggy Leggins

 
I lang tid har jeg haft dette lækre kløver print liggende, men
på en eller anden måde er det mig bare en smule for tøset til Emil...
 
Jeg har forsøgt mig med mange farvekombinationer, men ligemeget hjalp det.
 
Min skønneste veninde Freja er vild med de Baggy leggins jeg syede til Emil
 
Så jeg greb saksen i går og vupti nu har Freja´s lille dejlige Liva-mus lidt nyt til garderoben.
 
 
Det fine print er by the way fra KikkenborgStof og kan stadig købes HER
 
Mønsteret på Baggy leggins er fra Ottobre 1/2013

9 kommentarer:

  1. Der er SÅ fede. Er vild med lommerne. Ser SÅ godt ud. Kh Maria (MargaDusen... gider bare ikke logge ud af min arbejdsmail :-)

    SvarSlet
  2. De er da super fede! Og igen er jeg vild med de lommer - synes det giver en super god effekt. Det kunne også have været fedt med orange tråd
    Hvordan er de på?

    SvarSlet
    Svar
    1. Se dem på Emil her: http://binemor.blogspot.dk/2013/08/slim-and-baggy.html

      Ja jeg ønsker mig også flere farver til min overlocker :)

      Slet
    2. Wow, det er de samme?! Det snød mig med både stoffet og så den brede rib i maven. Jeg bliver altid så overrasket over, at forskellige stoffer kan give så forskellige udtryk :-)

      Slet
  3. Det stof der er bare så fedt... kom det kan bruges til en voksenkjole...? Nå, cool leggins....
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  4. De er bare helt vildt lækre - jeg elsker det stof :)

    SvarSlet
  5. Altså Libbie... Hvor er de bare fede.
    Skønt med lidt inspiration for jeg har lovet at lave lidt bukser til lille kusine Sofia :)
    Elsker altså bare det kløverstof!

    Kh. Linette

    SvarSlet
  6. Det er bare for lækkert det stof! Fede bukser:)

    SvarSlet
  7. De er rigtig fede dine leggins! Jeg har også mønsteret, men har endnu ikke fundet tiden... :-)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)