torsdag den 26. september 2013

Lækre goodies

 
 
Vi arbejder på højtryk, Lena og mig, for om ca. 1 uge afholder vi blogtræf!

 
Vi har samlet 25 skønne kreative kvinder og glæder os meget
 
Det er et stort arbejde at arrangere, planlægge og afholde et blogtræf,
men samtidig var vi også ret enige om, at vi ville forsøge at lave en goodiebag
til alle deltagerne. Det er lykkedes ret godt må man sige!!
 
Det er fedt at så mange mennesker stadig er villige til at sponsorere
fede ting og samtidig få reklame og good will herfor.
 
Vi har fået tilsendt goodies fra
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Om der er noget at glæde sig til????
 
Tror jeg nok lige!!
 
 


18 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig så meget, men helt klar er jeg nu ikke.....endnu.
    Det bliver da lækkert med goodies :-)
    Er der plads til at man kan tage symaskinen med?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig også meget til at se dig søde!!
      Ork ja masser af plads, så fyld du bare bilen :)
      Knus

      Slet
  2. Jamen nu kan den næste uge jo ikke gå hurtigt nok.
    Glæder mig så meget til at prøve et træf:-)

    SvarSlet
  3. Fedt fedt fedt!!! Jeg glæder mig SÅ meget, men er ligesom Lene, heller ikke helt klar endnu...
    Knus

    SvarSlet
  4. Jeg ville ønske at der bare en gang imellem skete noget så fantastisk øst for Storebælt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nikoline se her: http://boldreel.blogspot.dk/2013/09/blogtrf.html
      Der planlægges blogtræf i Køge

      Slet
  5. Hvor lyder det skønt med blogtræf i selskab med skønne kreative damer, Libbie! Og sikke en liste af gode sponsorer I har skaffet! : ) Det kan kun blive godt! Jeg ønsker jer rigtig god fornøjelse med forberedelserne!

    Kh Marthe

    SvarSlet
  6. Sikke I har knoklet, glæder mig til at se billeder fra dagen:)

    SvarSlet
  7. Åhhh jeg glæder mig. Det er mit første blogtræf og jeg er vildt spændt.
    Sikke et stort stykke arbejde i har haft gang i med alle de sponsorer, uuhhh der bliver fedt. Ses snart

    SvarSlet
  8. Eeej det lyder skønt!
    Hvem der bare skulle bruge sin lørdag på blogger-hygge og goodies!

    SvarSlet
  9. Aiiiii HVAD ? Se nu alt det jeg gør glip af som blog-løs :-)
    Kh Christina

    SvarSlet
  10. Det bliver ugens højdepunkt... jeg glæder mig.

    SvarSlet
  11. Mit første blogge-træf, glæder mig og er meget spændt ;O)

    Mona

    SvarSlet
  12. Åh hvor ville jeg ønske jeg skulle med
    Har endnu tilgode at komme på blogtræf.
    ❤️❤️

    SvarSlet
  13. Weeeee... I er for seje! Kanon I to :)
    Ser frem til en hyggelig dag i jeres selvskab, samt alle de andre blog picher.

    Smil fra Pia

    PS: Hvis nogen mangler kørelejlighed, så køre jeg fra Gråsten?!

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)