mandag den 16. september 2013

Krondyr, mønstre og uglen Ulla


For et stykke tid siden syede jeg dette hygge-sæt til Pia´s lille Magne.

Lun lækker lyseblå isoli kombineret med krondyr-jersey og skarp gul piping.
 
 
Det lækre jersey med krondyr er købt her hos Kikkenborgstof.dk

Synes sættet blev super fedt, og min plan er, at Emil skal have et i samme stil.

Fredag aften kl. 19.15 tikkede mit mønster fra CentiLong ind i indbakken.
Så nej, jeg nåede ikke at sy skjorten til Emil, men vi fik alligevel fejret oldemors 94 års fødselsdag.

Der var ikke sket en fejl i cyberspace, hverdagen havde blot indhentet Christina og Lis
hvilket vi jo alle kender alt for godt.

Men jeg glæder mig til at sy skjorten og vise den til Jer. Stoffet ligger klar.



I går, søndag, nåede vi da også lige til åbent landbrug, virkelig et super godt arrangement.

Der var bl.a. også rovfugleshow og jeg kunne slet ikke stå for uglen Ulla.

Er hun ikke bare for skøn!!
Gad vist om der er plads i buret hos Poppe



Håber I også har haft en dejlig weekend!

6 kommentarer:

  1. Sikke et fint sæt til Magne - og dejligt forfriskende at se endnu en mulig farvesammensætning i børnetøj.

    SvarSlet
  2. Super fint set. Du kan altså bare det der med at sætte tingene sammen, så de også får lidt kant.
    Lækker Ulla Ugle. Sammen med Poppe ... mmm ikke sikker på Poppe vil blive helt tilfreds :-)

    SvarSlet
  3. Det er så fint det sæt. Hyggeligt med gård besøg - det plejer altid at være et hit herhjemme ;o)

    SvarSlet
  4. Virkelig lækkert stof - det minder om noget jeg har købt i grøn, men er usikker på om det er det samme. Jeg skal have syet noget til min Emil af det. Hvor er det et lækkert billede af børnene:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  5. Veldig fint sett og fine farger sammen :)

    SvarSlet
  6. Det er et lækkert sæt. Kan godt forstå du skal have et "til dig selv" også :-)
    KH Gitte

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)